مديركل حمل و نقل و پايانه های استان در بازدید از مجتمع‏های خدماتی ـ رفاهی بین راهی، گفت: ارائه خدمات به كاربران جاده ای چهارمحال و بختیاری افزايش می يابد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۴۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ منوچهرسلمان زاده، طی بازديد از مراحل احداث و چگونگي ارائه خدمات به كاربران جاده اي در مجتمع‏های خدماتی ـ رفاهی بین راهی محورها استان گفت: ایجاد امکانات و خدمات رفاهی و استراحت مسافران و رانندگان در طول محورهای استان از نیاز اساسی رانندگان و مسافران است.

وی، با اشاره به فعالیت 5 مجمتع خدماتی- بین راهی در استان اظهار داشت: برای احداث 17 مجتمع دیگر نیز موافقت اصولی صادر شده که 4 مجتمع درحال ساخت و 8 مجتمع دیگر در حال تکمیل استعلامات می باشند.

مديركل حمل و نقل و پايانه های استان به نقش و اهمیت مجتمع های خدماتی رفاهی- بين راهي اشاره کرد و هدف از احداث آن را جلوگيری از پراكندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و دسترسی يكجا و سريع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نياز دانست.

وی، ادامه داد: كاهش ميزان تصادفات جاده ای، افزايش ضريب ايمنی محورهای مواصلاتی، فراهم سازی امكانات مناسب براي اقامه نماز، گسترش فرهنگ آن و توسعه زير ساخت های تفريحی رفاهی و خدمات فنی و عمومی برای مسافرين از ديگر اهداف احداث اين مجتمع ها به شمار می رود.

ارسال نظرات