خبرهای داغ:
همایش کانون بازنشتگان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با حضور اعضاء در محل تالار لاله سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۴۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی امروز(8 شهریور) در همایش کانون بازنشتگان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون را از ولایت فقیه دانست و گفت: یکی از مسئولیت های همه ما این است که در جامعه امروز بتوانیم از تجارب و موفقیت های نسل گذشته انقلاب رمز گشایی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در انقلاب اسلامی ایران با شرایط خاصی روبرو هستیم، اظهارداشت: از یکطرف با توسعه، پیشرفت و اشتیاق جهان به تفکر انقلاب و رهبری نظام اسلامی و از طرف دیگر اعتلاف و اشتراک دشمنان در جهت برخورد و حذف انقلاب روبرو هستیم.

سردار مرتضوی بیان داشت: امروز به هر میزان، هر یک از طرفین از اراده و عظم بیشتری برخوردار باشند، پیروز میدان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر شاهدیم که همه استکبار در مقابل اسلام قد کشیده اما متأسفانه هنوز همه اسلام نتوانسته در مقابل استکبار بایستد، خاطرنشان کرد: این امر تنها با اتحاد، وحدت و یکپارچگی تمام مسلمانان کشورهای اسلامی تحقق پیدا می کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: اگر بنا است در این عرصه اراده خودمان را بر دشمنان تحمیل کنیم، چاره ای نداریم که در درون خودمان به اقتدار برسیم.

سردار مرتضوی خطاب به بازنشستگان حاضر در همایش گفت: شما که انبوهی از تجربیات دوران جنگ و انقلاب هستید بیش از دیگران می توانید در پیشبرد این امر مهم نقش ایفا کنید.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی در درون جامعه به دنبال این هستند که سرعت حرکت انقلاب اسلامی را کند کنند، افزود: تا رسیدن به نتیجه قطعی نباید دست از تلاش برداریم و این موضوع نیز مسئولیتی است که شما نیز باید به آن توجه داشته باشید.

سردار مرتضوی اظهارداشت: اگر یکی از رمزهای موفقیت ما در گذشته تبعیت مطلق از امام بود، امروز نیز باید تحقق فرمایشات رهبری را در جامعه تضمین کنیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها