ابراز خرسندي و شعف ستارگان جهان پس از بازي خيريه با ستارگان ايران

فيگو: حضور در ايران بسيار لذت بخش و همراه با احترام بود

كاناوارو و فيگو با گذاشتن عكس و فيلم در خصوص اين بازي در صفحه اجتماعي خود در اينستاگرام از مردم ايران تشكر كردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۵۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج، ديدار تيم فوتبال ستارگان جهان و ايران، اتفاقي خرسند براي فوتبال ايران بود. ديداري كه نتيجه آن اهميت چنداني نداشت اما دليل برگزاري‌اش كه به واسطه كاري خيرخواهانه براي بيماران ام‌اس بود و حضور ستارگان دنيا در ايران‌، بسيار مهم بود. ستارگاني كه ايران برايشان جذابيت‌هاي بسياري داشت و از اينكه توانسته بودند به ايران بيايند ابراز خرسندي كردند. چه زماني كه در ايران بودند و چه بعد از آن. نظراتي كه بدون شك تا مدت‌ها در رسانه‌هاي دنيا مطرح مي‌شود و كاري فرهنگي براي ايران به حساب مي‌آيد. 
فيگو، كاناوارو، روبرتو كارلوس، فرناندو هيه‌رو، ميشل سالگادو و ادگار داويس و... نفراتي بودند كه جمعه در آزادي به ميدان رفتند و با خود از ايران نقشي از واقعيت‌ها را بردند، به طوري‌كه پس از اين بازي كاناوارو و فيگو با گذاشتن عكس و فيلم در خصوص اين بازي در صفحه اجتماعي خود در اينستاگرام از مردم ايران تشكر كردند. 
  
در ايران بيشتر از تعطيلات تابستاني خوش گذشت
منديتا، بازيكن سابق والنسيا و لاتزيو يكي ديگر از بازيكنان تيم ستارگان دنيا بود كه از حضور در ايران ابراز خرسندي كرد: «همه ما بازيكنان باتجربه‌اي هستيم و در ميادين زيادي مسابقه داده‌ايم اما با ديدن جمعيت ورزشگاه آزادي احساس كرديم دوباره در اروپا بازي مي‌كنيم. از بودن در ايران احساس خوبي داشتم. مي‌توانستم در اين ايام در تعطيلات تابستاني باشم اما خوشحالم كه در كنار شما مردم ايران بودم و به من بيشتر خوش گذشت.»
  
از حضور در ايران احساس غرور مي‌كنم
خواكين رومئو، رئيس جمعيت پيشكسوتان باشگاه رئال‌مادريد اسپانيا جمعه شب در مراسم تجليل از ستارگان جهان در هتل المپيك گفت: «امشب در اين مكان ما و شما مردم ايران با يكديگر دوست شده‌ايم و اينكه در جمع شما خوبان هستم، احساس غرور مي‌كنم. حضور پرشمار تماشاگران در ديدار ستارگان فوتبال جهان و ايران خاطره بسيار عالي بود كه در ذهن همه ما بازيكنان كه از ملت‌هاي مختلف هستيم، مي‌ماند و دوست داريم به خاطر اين مهمان‌نوازي خوب و فوق‌العاده دوباره به ايران بازگرديم.»
   
اميدوارم در ديدار بعدي آزادي پر باشد
فرناندو هيه‌رو، بازيكن اسپانيايي تيم فوتبال ستارگان فوتبال جهان كه همانند ساير بازيكنان اين تيم از حضور در ايران ابراز رضايت داشت، ‌تأكيد كرد كه اميدوار است در حضور بعدي‌اش در ايران ورزشگاه آزادي را پر از جمعيت ببيند: «از ايران به خاطر اين همه مهرباني تشكر مي‌كنم. واقعيت اين است كه ايراني‌ها خوب بودند و بازيكنان بزرگي داشتند. زمين بازي فوق‌العاده بود و كيفيت خوبي داشت اما اميدوارم بار ديگر كه آمديم ورزشگاه پر شود.»
  
حضور در ايران لذت‌بخش بود
لوئيس فيگو، بازيكن پرتغالي تيم ستارگان فوتبال جهان پس از ديدار خيريه ستارگان جهان حضور در ايران را لذت‌بخش توصيف كرد: «اولين بار بود كه با هم به ايران آمده بوديم. خيلي براي ما لذت‌بخش بود. از لحظه اولي كه در فرودگاه از ما پذيرايي كردند شرايط بسيار خوب بود. تماشاگران و فضاي ورزشگاه فوق‌العاده بود. احترام بسيار خوبي به ما گذاشتند و از كساني كه به ورزشگاه آمدند تشكر مي‌كنم. براي ما اين اتفاق مهم بود زيرا بازي خيريه بود تا به يك‌سري از انسان‌هايي كه بيمار هستند، كمك شود. براي من و دوستانم لذت بزرگي بود. شرايط بازي خوب بود و نمي‌شود بيشتر از اين انتظار داشت. در ايران فرصت نشد و اتفاق نيفتاد كرش را ببينم، اما اگر كرش در ايران نماند او را به خانه‌ام مي‌برم(با خنده). او در كنار اينكه يك مربي بزرگ است دوست خوبي براي من است. در دوران بازيگري‌ام با او كار كرده‌ام. احساس مي‌كنم به كرش دين دارم. لطفي كه او در حق من كرده، بسيار است و هميشه براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم.»
  
فكر مي‌كردم كرش سرمربي ما در ايران باشد 
سالگادو هم درباره سفر به ايران گفت:«از فيگو و هيه‌رو تشكر مي‌كنم كه به خاطر رفاقت قبول كردند به ايران بيايند. اما همه چيز عالي بود. جو ورزشگاه بسيار خوب بود. خيلي وقت بود كه در اين فضا بازي نكرده بوديم. صادقانه بگويم فكر مي‌كردم كرش سرمربي ما باشد اما وقتي به تهران رسيديم متوجه شدم دعوتنامه ما به دستش نرسيده است. كرش مي‌داند كه براي ما عزيز است. براي ما خيلي مهم بود كه او سرمربي ما شود يك سو‌ءتفاهم شده بود و از همين‌جا عذرخواهي مي‌كنيم.»
ارسال نظرات