امام جمعه سرعین گفت: خدمات دولت باید به مناطق محروم استان اردبیل افزایش یابد تا شور و نشاط در بین مناطق محروم ایجاد شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۶۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری ، در جمع مردم شهرستان سرعین در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین اظهار داشت: دولت یازدهم خدمات ارزنده‌ای را در دو سال گذشته به شهرستان سرعین ارائه داده است و باید این خدمات برای توسعه همه‌جانبه شهرستان سرعین افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه به همت دولت یازدهم بیش‌تر روستاهای شهرستان سرعین از نعمت گاز طبیعی، آب و برق، طرح هادی و جاده آسفالت برخوردار هستند، گفت: نیاز است توسعه همه‌جانبه مناطق محروم از اولویت‌های اساسی مسئولان استان باشد تا امید در بین مردم جاری شود.

امام جمعه سرعین بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی رسالت بسیار خطیری در خدمت‌رسانی به مردم دارند و باید با توجه به اعتبارات موجود مدیران بتوانند انتظارات اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف را برآورده کنند.

اصغری تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بسیار عظیمی در شهرستان سرعین و روستاهای این شهر به بهره‌برداری رسید که مردم سرعین قدردان این خدمات دولت یازدهم هستند و با وحدت و همدلی در راستای توسعه شهرستان سرعین گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهرستان سرعین دچار تحول عظیمی در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: دستاوردهای بسیار زیادی هم اکنون در شهرستان سرعین به برکت خون شهدای والامقام و بصیرت و ولایتمداری مردم به دست آمده است و روز به روز بر این دستاوردها افزوده می‌شود.

امام جمعه سرعین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: ما باید با تمام توان راه این شهدای والامقام را ادامه دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال دهیم.

ارسال نظرات