فرماندار بیله‌سوار/

گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان بیله‌سوار انجام می‌شود

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان بیله‌سوار آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۷۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آرام حلیم ، در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به 6 روستای بخش جعفرآباد بیله‌سوار اظهار داشت: همزمان با هفته دولت با اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی گازرسانی به 35 روستای شهرستان بیله‌سوار آغاز شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار افزود:‌ در کنار کلنگ‌زنی گازرسانی به 35 روستای شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان گازرسانی به 9 روستای شهرستان نیز به بهره‌برداری رسیده و اهالی این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که تلاش می‌کنیم بقیه روستاها را نیز در این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان در سال گذشته بیان کرد:‌ با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال گذشته 42 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که تلاش و جدیت بر بهره‌مندی تمامی اهالی روستا از این نعمت طبیعی است.

حلیم با اشاره به پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان شامل قشلاق بیگ عالی علیا، بیگ عالی وسطی و سفلی، خلیفه‌لو، حاجی‌هوار کندی و ولی‌مملو گفت: در این پروژه گازرسانی به طول 30 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده و 343 انشعاب گاز نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد:‌ از هفته دولت سال گذشته تاکنون در سطح شهرستان بیله‌سوار با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان 44 پروژه در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده که نسبت به مدت مشابه سال 92 با افزایش 20 برابری مواجه بوده است.

ارسال نظرات