در سالروز شهادت دولت ساده زیست، حامی مستضعفان واحیاگر ارزشهای انسانی و اسلامی ، شهیدان رجایی و باهنر سپاه کربلای مازندران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی موذنی و مکبری در سطح این سپاه کرد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸



خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار مهدی براری جانشین معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با بیان خبر برگزاری این کارگاه گفت : برابر برنامه ابلاغی و بومی سازی موضوع کارگاه مربوطه به رده ها و معاونت های تابعه در استان مازندران، در کمتر از یک هفته، قریب به 100 نفر از پاسداران وظیفه و کادر استقبال نشان داده و الحمدالله با حضور خوب همکاران کارگاه آموزشی مذکور کارش را آغاز کرد.

سرگرد براری بهره مندی از اساتید مجرب، صاحب نظر و اهل قلم در موضوع موذنی و مکبری در استان را از نکات مثبت و موثر کارگاه یک روزه برشمرد و در خصوص اهداف این برنامه افزود: سعی کردیم با اجرای این کارگاه وحدت رویه وشور و نشاط را در اقامه نمازهای جماعت ایجاد کنیم.

سرگرد پاسدار سید سجاد فضلی معاون ارشد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در اختتامیه کارگاه آموزشی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) در موضوع موذنین گفت: موذنین در روز قیامت می توانند40 مومن را شفاعت کنند.

معاون ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با نوید به نخبه گان قرانی افزود: بخواست خدا برنامه داریم تا 40 نفر از نخبه گان قرآنی به مشهد مقدس عزیمت کنند و در همین راستا بالغ بر 70 نخبه دیگر در اردوی 2 روزه استانی شرکت کنند.

سرگرد پاسدار فضلی شیعه بودن، الگو برداری از عاشورا و داشتن فلسفه انتظار را عامل پیروزی ملت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: ایجاد فلسفه انتظار، امت سازی و آشناسازی ملت های آزاده با تفکر قرآنی و ولایی در سرزمین ها مهمترین کارکرد تربیتی و فرهنگی جمهوری اسلامی است که آثارش در سوریه، لبنان، عراق، یمن و ... آشکار شد.

وی با اشاره به اذعان اندیشمندان غربی در اتاق فکر رژیم صهیونیزم اسرائیل گفت: قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موجب خواهد شد تا روند رو به پیشرفت اسلام در جهان به حدی برسد که تا سال 2070 جمعیت مسلمانان بیش از مسیحیان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها