مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۱۰ هزار تن قیر رایگان به جهت بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۹۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن اردبیل به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اردبیل، بیش از 160 میلیارد ریال برای 200 روستا هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت 39 طرح هادی روستایی و 30 واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است و تمامی این طرح ها در روستاهای سطح استان اردبیل است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: برای اجرای طرح هادی روستایی مراحل مطالعاتی این پروژه در اداره کل بنیاد مسکن اردبیل آغاز شده و این طرح ها با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان برای 306 روستا بوده که در حال آماده کردن این طرح هستیم که امسال در روستاهای مورد نظر توسط پیمانکار آغاز به کار می‌شود.

سبحانی افزود: اعتبارات اختصاص یافته برای روستاهای استان اردبیل 8 میلیارد تومان بوده و متقاضیان برای استفاده از تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی گفت: اداره کل بنیاد مسکن اردبیل گام های مثبتی را در مقاوم سازی مسکن روستایی برداشته که در سطح کشور نیز عملکرد مثبتی را داریم و در این زمینه موفق شده ایم بالاتر از میانگین کشوری عمل کنیم و امیدواریم با همدلی و تعامل با روستائیان به اهداف خود به صورت مطلوب در این حوزه دست یابیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری بخشداران و دهیاری‌های روستاها از اعتبارات ملی و حوادث 10 هزار تن قیر رایگان به استان اختصاص یافته است که این مقدار قیر برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بکارگیری می‌شود.

ارسال نظرات