مانیفست سیاسی حزب اراده ملت ایران در جلسه هیئت اجرایی حاما تبیین شد که به زودی در نشست خبری اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۹۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هیات اجرایی حزب اراده ملت ایران عصر روز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد و پس از مرور و تحلیل اخبار داخلی و بین‌المللی با حضور اکثریت اعضاء ازجمله دبیر کل، رییس ستاد انتخابات و رییس دفتر سیاسی وارد دستور شد.

گزارش عملکرد هیئت اجرایی موقت شهرستان تهران نخستین دستور این جلسه بود که توسط جمال کاتبیان، قائم مقام دبیر شهرستان تهران به جلسه ارائه شد.

در بخشی از این گزارش به تشکیل کمیته‌های شهرستان و نیز ترکیب هیئت‌رئیسه هیئت اجرایی موقت اشاره شد. ازجمله نکات قابل‌توجه، رصد کاندیداهای احتمالی و عملکرد شورای نگهبان و موضع‌گیری‌های داخلی توسط احزاب در شهر تهران بود.

بر اساس دستور بعدی رئیس ستاد انتخابات حاما به ارائه گزارش از روند صدور احکام مسئولین ستاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن رنجبر همچنین اشاره کرد به‌زودی نشستی خبری پیرامون اعلام مواضع رسمی حزب در انتخابات مجلس دهم با حضور رسانه‌ها و اعضای بلندپایه حزب برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه شمس افرازی زاده رئیس کمیته آموزش نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی سلسله نشست‌های گفتمان فردا گفت: برگزاری دو نشست گذشته با استقبال خوبی در سطح خود همراه بوده و به‌زودی نیز در ادامه این جلسات، نشستی پیرامون حوادث 17 شهریور و نیز سلوک سیاسی مرحوم آیت‌الله طالقانی برگزار خواهد شد.

در همین راستا مرجان کاوسی رییس کمیته بانوان ضمن اشاره به لزوم جدیت بیشتر حزب در اعلام مواضع حمایتی از افزایش مشارکت سیاسی زنان از برگزاری نشست مشترک با همکاری کمیته آموزش در خصوص مشارکت سیاسی زنان و لزوم افزایش آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در این جلسه همچنین از برگزاری مجامع عمومی سه شهرستان مرکز استان در شهریور 94 خبر داده شد. گرگان، تبریز و رشت برای برگزاری مجمع عمومی خود در حال آماده شدن هستند.

مسائل تشکیلاتی و رسانه‌ای از دیگر موارد مطروحه موردبحث و بررسی در این جلسه بودند.

ارسال نظرات