مدیر پژوهش سرای شهید میربقایی ابرکوه گفت: در یک رقابتی نفس گیر بین 247 تیم رباتیک کشوری، 7 تیم دانش آموزی ابرکوهی مدال های رنگارنگ این دوره مسابقات را، از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۲۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هشتمین دوره المپیاد ربات های آموزشی در 9 مردادماه سال جاری با همکاری پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

علی اصغر اکرمی مدیر پژوهشسرای شهید میربقائی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، 512 دانش آموز در قالب 247 تیم از شهرهای بابلسر، بندرعباس، بوشهر، تهران، زنجان، ساری، شیراز، قم، کاشان، کرج، کرمان، لارستان، مشهد، یزد و هرات افغانستان در دو مقطع دبستان، متوسطه و لیگ آزاد در 12 رشته به رقابت پرداختند.

علی اصغر اکرمی بیان کرد: در این دوره 156 تیم در مقطع دبستان در روز جمعه بعدازظهر و 91 تیم در مقطع متوسطه و لیگ آزاد در رزو جمعه صبح به رقابت پرداختند.

وی به افتخارات دانش آموزان ابرکوهی اشاره و تصریح کرد: حضور 11 تیم از دانش آموزان شرکت کننده از سوی پژوهش سرای شهید میربقایی ابرکوه در این مسابقات، درخشش بی نظیر 7 تیم را به ارمغان آورد.

اکرمی افزود: همچنین 3 تیم از استان یزد به مقام اول رسیده است که از بین این 3 تیم، 2 تیم از ابرکوه بوده است.

وی در پایان از حمایت های  شهرداری، آموزش و پرورش، هلال احمر شهرستان نیز از این دانش آموزان قدر دانی کرد.

 

 

 

 


 منبع :سروابرکوه 
ارسال نظرات