خبرهای داغ:
به همت شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان سمنان برگزار شد؛
مراسم بزرگداشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت روز کارمند در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۳۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان نمونه ادارات دولتی شاهرود مراسکی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سالن هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد حسین پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: این روز یادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل نه شعار و آموزگار وارسته و وابسته به انسانیت و خلوص و اسوه کامل فداکاری و اخلاص است.

وی افزود: 8 شهریور یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است، تلخ از این جهت که دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین در راه پاسداری از ولایت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتی را از نعمت تفکر الهی و انقلابی خود محروم کردند.

وی شیرینی این روز را ادامه دادن راه و اهداف این دو شهید عنوان کرد و گفت: این دو شهید در راستای اهداف انقلاب و اسلام و ولایت قدم برداشتند و در خصوص شخصیت راستین این دو بزرگ رهبر فرزانه انقلاب فرمودند«حقاً و انصافاً این شهدا انقلابی،مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت آنها درس آموز بود و همچنان ادامه یافته و رویش هایی تا امروز برای اهداف انقلاب و عظمت آن در تمام حوزه ها به نظاره نشسته ایم».

حسین پور با بیان اینکه در کنار گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان خدوم و بی ادعا دستاوردهای دولت های اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: اصول حاکم بر اندیشه و عمل آنها سنگ محکمی برای سنجش عملکرد دولتمردان است و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی است و با تأسی از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر الگوی همیشگی قرار داده می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان و شهرستان شاهرود تأکید کرد: با بهره گیری از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در سال همدلی و همزبانی دولت خدمتگزار تلاش و کوشش و تعالی و تحقق اهداف نظام گام برداشته و زمینه رشد و پیشرفت روز افزون کشور و نظام فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها