معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه انتقال آب چشمه سارهای قطری به شاهرود گفت: 97 درصد این پروژه اجرایی شده و بالغ بر 24 میلیارد تومان هزینه شده است و 11 میلیارد دیگر نیز تخصیص یافته تا کار به اتمام برسد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان نمونه ادارات دولتی شاهرود مراسمی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سالن هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت:

امروز بالاترین و باارزش ترین سرمایه نظام مردم عزیز هستند و صاحبان اصلی انقلاب هستند و با تاسی از مولای متقیان امام علی(ع) که کارگزاران موظف به ارائه گزارش عملکرد خود به مردم هستند این هفته نامگذاری شده است.

افزود: همه دولت مردان باید دو موضوع را مد نظر خود قرار دهند یکی نامه مولا علی(ع) به مالک اشتر که سند مدیریتی و نامه راهبردی مدیران موفق است و دوم منش شهید رجایی را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به ویژگی های شهید رجایی بیان کرد: شهید رجایی نماز اول وقت را تاکید داشت می گفت به کار بگویی وقت نماز است و توجه ویژه ایشان به مناطق محروم است که سبب شد ایشان در اذهان عمومی ماندگار بمانند و تاریخ جمهوری اسلامی ایران در خصوص این شخصیت های اجرایی و معنوی قضاوت کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود تصریح کرد: ویژگی بارز شهید رجایی ذوب شدن در ولایت بود و برای رضای خدا کار می کرد و گذشته خود را فراموش نکرد و بدان افتخار می کرد و تواضع و منش اخلاقی و امید را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

وی با اشاره به تقدیر و تشکر زحمات رهبر انقلاب از دولت خدمتگزار و حمایت های فکری و معنوی ایشان از دولت را افتخاری برای دولت نامید و گفت: در سال 94 سیاست خارجی و داخلی کشور موفق بوده و پرونده مذاکرات هسته ای به سرانجام رسید و در حوزه داخلی نیز انتخابات 7 اسفندماه است که وظیفه ذاتی برای برگزاری انتخابات بر دوش ماست که همه کارکنان دولت و با پشتیبانی دیگران انجام خواهد شد.

هاشمی با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان شاهرود گفت: دیدار با ائمه جمعه و غبارروبی گلزار شهدا که عزت و اقتدار و امنیت مربوط نظام مربوط به شهداست و برنامه های فرهنگی و عمرانی و دیدار با مردم تحت عنوان هفت شب هفت مسجد در شهر و روستا را برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه در استان 390 پروژه اجرا شد که که 101 پروژه مربوط به شهرستان شاهرود بود، عنوان کرد: با توجه به یک سوم جمعیت و وسعت استان حق هم این بود که یک سوم پروژه ها هم از این شهرستان باشد و بالغ بر 42 میلیارد تومان هزینه این 101 پروژه بوده است.

معاون استاندار افزود: 27 پروژه در بسطام،17 پروژه در بخش مرکزی و 13 پروژه در بیارجمند افتتاح شده و 16 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی و 19 پروژه مربوط به شهرداریهای شهرستان و مابقی به ادارات دیگر اختصاص داشته است.

هاشمی با اشاره به طرح جامع سلامت خاطر نشان کرد: این از افتخارات دولت است که 9 میلیون نفر در بیمه همگانی ثبت نام شده و دفترچه خدمات درمانی دریافت کرده اند و در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم و اقشار کم درآمد و مستضعف است.

وی با اشاره به انتقال آب چشمه سارهای قطری به شاهرود گفت: 97 درصد این پروژه اجرایی شده و بالغ بر 24 میلیارد تومان هزینه شده است و 11 میلیارد دیگر نیز تخصیص یافته تا کار به اتمام برسد و 800 متر کار در جنگل ابر باقی مانده که انشالله با همکاری ادارات کار به اتمام میرسد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه با این آب می توان جمعیت بیش از 160هزار نفری شاهرود و روستاهای اطراف را بی نیاز کرد، افزود: البته ما با کمترین خسارت به محیط زیست اینکار را انجام داده ایم و اولیوت کار ما هم حفظ محیط زیست است که به حمدالله با همکاری این نهادها کار در حال نهایی شدن است.

وی با اشاره به سد مجن و اعتبار بیش از 52 درصدی از محل اعتبارات ستاد بحران استان و کارخانه سیمان بیارجمند گفت: آبرسانی به دهستان طرود و آبرسانی به 3500 نفر از خانوارهای آن که سبب شکرگذاری مردم این روستا و برگزاری مراسم شکرگذاری پرداختند.

هاشمی تصریح کرد: انجام سیکل ترکیبی که با وفاق و همدلی و تعامل مسئولین انجام شد و اشتغالزایی 1200 نفر در یکسال اخیر در حوزه های جهادکشاورزی،صنعت و معدن و گردشگری ایجاد شد.

وی با تأکید بر موضوع اطلاع رسانی و همکاری با رسانه ها و مطبوعات عنوان کرد: باید مدیران ما ماهی یکبار با زیر مجموعه جلسه داشته باشند و ارتباط مسئولین با رسانه ها و مطبوعات محلی برای اطلاع رسانی برنامه ها مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها