در راستای تعامل جهت ارتقای بهداشت و درمان برگزار شد؛
به مناسبت ایام ا...هفته دولت، روز پزشک و روز داروساز، فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان، با ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت وگو کردند.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در این نشست صمیمی، ریاست دانشگاه، ضمن بیان خیر مقدم ، ایام ا... هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، زاد روز حکیم بوعلی سینا ( روز پزشک )و بزرگداشت حکیم زکریای رازی (روز دارو ساز)را گرامی داشت.

ریاست دانشگاه با اشاره به پیام امسال مقام معظم رهبری مبنی بر "همدلی و همزبانی دولت و ملت" آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را جهت تعامل بیشتر با نهاد مقدس سپاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای ارتقای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برگزاری اردوهای جهادی بویژه ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم استان اعلام کرد.

دکتر برزیگر ضمن ارائه عملکرد 20 ماهه دانشگاه، خاطرنشان کرد: در طی این مدت، چندین پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی افتتاح شد.

وی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان گیلان نیز تحولات اساسی در بخش درمان و تجهیز بیمارستان ها بوجود آمد، بطوریکه در طی یکسال اخیر، پنج بیمارستان جدید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه، سردار  عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک روز پزشک و داروساز به جامعه پزشکی و داروسازان پرتلاش، آمادگی نهاد مقدس سپاه را جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در امر پیشگیری، درمان و آموزش همگانی بهداشت و سلامت مردم اعلام کرد.

دکتر پورعباس رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز در خصوص اعلام آمادگی کادر پزشکی و درمانی این نهاد با دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت برگزاری اردوهای جهادی ، کارگاههای آموزشی و پژوهشی و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم نکاتی بیان کرد.

دکتر پورعباس که از اعضای موسس و هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا ی گیلان (تاسیس 91)نیز است، ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد این موسسه، از ریاست دانشگاه جهت مساعدت و همیاری با این موسسه دعوت بعمل آورد.

در پایان دکتر برزیگر، آمادگی دانشگاه و مسئولین واحدهای تابعه را جهت همکاری با بسیج جامعه پزشکی گیلان و موسسه خیریه امدادگران عاشورا برای گسترش و تعمیق فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات