خبرهای داغ:

همایش مشترک بسیج و ائمه جماعات در کنگاور برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۶۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رییس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور در این همایش با اشاره به اینکه امروز دشمن از راه های مختلف درصدد است که به جایگاه مقدس مسجد و بسیج ضربه وارد کند و از این راه به اهداف خود دست پیدا کند یادآورشد: ائمه جماعات و هیات امناء مساجد باید با تقویت ارتباط خود با بسیج نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام علی کریم پوریان همچنین به وظیفه ائمه جماعات اشاره کرد و گفت: مبلغین و اقشار تأثیرگذار بایستی با همکاری دستگاههای فرهنگی برنامه های جدیدی متناسب با احوال و روحیات جوانان و نوجوانان ارائه دهند و آنها را در این راه تشویق کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: کاستی های امروز که جامعه با آن مواجه است همه ناشی از دورشدن از سبک زندگی اسلامی و فرهنگ دینی اسلامی است.
کریم پوریان افزود: ماهواره عامل دور شدن خانواده ایرانی از سبک زندگی اسلامی بوده و در گسیختگی و به سمت تباهی رفتن خانواده ها و جامعه ایرانی نقش بسزایی دارد.
در ادامه علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: با همکاری و مساعدت دستگاه های فرهنگی شهرستان بویژه اداره تبلیغات اسلامی نسبت به رفع مسائل و مشکلات استقرار روحانی در مناطق روستایی اقدام لازم به عمل آید.
ارسال نظرات