خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

حضور گروه‌ جهادی حضرت یونس(ع) در مناطق محروم کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: گروه‌ جهادی متشکل از دانشجویان تهرانی در مناطق محروم کرمانشاه حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۶۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

سرهنگ منصور فتاحی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از اعزام گروه جهادی حضرت یونس(ع) به مناطق محروم کرمانشاه خبر داد.


وی بیان داشت: گروه جهادی حضرت یونس(ع) از استان تهران اردوی خود را در مناطق محروم سرفیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه برپا کرده است.


مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی را از فعالیت‌های این گروه جهادی عنوان کرد و گفت: در این گروه 40 تن از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان تهران حضور دارند.


فتاحی ساخت خانه نیازمند و احداث مخزن آب روستایی را در بخش عمرانی و برگزاری کلاس‌های آموزش احکام، قرآن و مهارت‌های زندگی در بخش فرهنگی را از فعالیت‌های این گروه برشمرد.


وی مدت این اردو را 10 روزه و تا 15 شهریورماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: اردوهای جهادی بستری برای انجام کارهای بزرگ با هدف محرومیت‌زدایی است.


مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 30 هکتار باغ سیب در پادگان شهید رجایی در هفته دولت و در راستای تعامل با دولت که توسط سازمان بسیج سازندگی استان غرس شده بود، افتتاح شد.


فتاحی برداشت سالانه 2 هزار تن محصول از این باغ را متذکر شد و گفت: بیش از 900 میلیون تومان اعتبار برای احداث این باغ هزینه شده است.

ارسال نظرات