کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

نقش کلیدی بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی

بسیج در تحقق سیاست های اقتصادمقاومتی نقش کلیدی دارد و هرچه تفکر بسیجی بیشتر در جامعه حاکم شود کشور به پیروزی های بیشتری نیز خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد بزرگ نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص نقش بسیج در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کمک به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از وظایفی می باشد که امروزه بر عهده بسیج است که به عنوان بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب مهمترین عنصر نقش آفرین محسوب می شود.

وی افزود: موضوع تحریم ها از مسائل جدید جامعه نیست بلکه از زمان جنگ 8 سال دفاع مقدس بیش از 35 سال است که ملت ایران در مقابل تحریم های دشمن ایستادگی کردند که نامگذاری سال های اخیر پیرامون اقتصاد نشان از اهمیت این موضوع از دیدگاه مقام معظم رهبری می باشد و در این راستا هرچه تفکر بسیجی بیشتر در جامعه حاکم شود کشور به پیروزی های بیشتری نیز خواهد رسید.

بزرگ نیا در خصوص نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی متذکر شد: تبیین اقتصاد مقاومتی، تشریح تفاوت آن با اقتصاد ریاضتی و شناساندن ظرفیت های اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف بسیج در امر اقتصاد است.

وی حمایت از تولید ملی را مهم دانست و گفت: حکایت از تولید داخلی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس مسایل اقتصادی ادامه داد : اشتغالزایی خانگی و روستایی، پرورش قارچ خوراکی، بلدرچین، بوقلمون، مرغ بومی و توسعه حرفه گاوداری و دامداری از محورهای اشتغالزایی بسیج در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی است که بسیج در سالهای اخیر در این عرصه فعالیت های چشم گیری داشته است.

وی با اشاره به مولفه های بیان شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردمی کردن اقتصاد، فرهنگ کار و تلاش، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و تبذیر، حمایت از تولید ملی ، استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات و عدم مصرف کالاهای خارجی از مولفه هایی می باشد که مقام معظم رهبری در بیانات خود به آن اشاره کردند که بسیج در تحقق آن ها نقش بسزایی دارد.

کمالی در پایان گفت: بسیج بر اساس نظرات مقام معظم رهبری حرکت کرده و متعلق به تمامی ملت ایران است که به همین منظور تقویت بسیج، تقویت پایه های انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها