خبرهای داغ:
با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال صورت گرفت
9 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال با حضور مسئولان شهرستانی در اقلید فارس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از اقلید، از 9 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد این شهرستان بهره‌برداری شد.

مدیر کمیته امداد اقلید در این آیین که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستانی صورت گرفت با اشاره‌ به عملکردهای مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع نیاز محرومان اظهار داشت: حل مشکل مسکن مددجویان یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد است.

محمدحسین امیدی با تقدیر از شورای اسلامی اقلید در زمینه خرید انشعابات عنوان داشت: پروانه ساختمانی این 9 واحد مسکن مددجویی که زمین آن از طریق تفاهم‌نامه با اداره مسکن و شهرسازی تأمین‌شده و با نظارت فنی رایگان ناظران خیر صورت گرفته با همکاری شهرداری اقلید صادرشده و اکنون برای تکمیل احداث بنا در مراحل نماسازی و ... به مشارکت مرم و خیران نیاز داریم.

مدیر کمیته امداد اقلید به سه واحد مسکن مددجویی دیگر که در حال احداث است اشاره و بیان کرد: کل زمین مورداستفاده در ساخت این 9 واحد 520 مترمربع بوده و هر واحد 65 مترمربع مساحت دارد.

امیدی از تأمین اعتبار اولیه 580 میلیون ریالی و مساعدت تکمیلی 500 میلیون ریالی توسط کمیته امداد و همچنین مساعدت یک‌میلیون ریالی خیران در زمینه تأمین هزینه‌های جانبی خبر داد و افزود: آورده مددجویان در اجرای این طرح 920 میلیون ریال بوده است.

در ادامه این آیین نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمت به مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان سعادتی بزرگ و وظیفه‌ای خطیر است که باید به‌خوبی انجام شود.

الیاس طاهری مردم را سرمایه اصلی کشور خواند و بر تلاش مسئولان در جلب رضایت و ایجاد زمینه رفاه و آسایش آنان تأکید کرد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین مسئولان با شنیدن سخنان و مشکلات مددجویان قول مساعد برای رفع مسائل و مشکلات آنان را دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها