خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز آموزش آتش‌نشانی کشور سال آینده در این شهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از شیراز، محمدمهدی شایق در نشست شورای عالی برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در سخنانی اظهار داشت: بزرگ‌ترین مرکز آموزشی آتش‌نشانی کشور در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع در شیراز ساخته می‌شود که با اجرایی شدن آن برنامه‌ریزی و کار آموزشی مداوم و مستمر در اولویت این سازمان قرار می‌گیرد.

این مسئول ایمنی همچنین به مشخص شدن قبول‌شدگان آزمون آتش‌نشانی شیراز اشاره کرد و گفت: نفرات برگزیده آزمون عملی آتش‌نشانی در این شهر مشخص‌ شده‌اند و روز گذشته آخرین مرحله‌ آزمون عملی را که آزمودن ترس از ارتفاع بود، با موفقیت پشت سر گذاشتند.

شایق اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان پس از گذراندن این مرحله که آزمایش برای مشخص شدن واکنش این افراد در زمان حادثه است، وارد مراحل گزینش خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی شیراز برای نخستین بار در کشور منابع آزمون استخدامی را تدوین و به متقاضیان ارائه کرده است، گفت: برای نخستین بار آتش‌نشانی شیراز مرجع اختصاصی آزمون استخدامی در سطح کشور را مطابق با استاندارد جهانی NFPA تدوین کرده است که در همین آزمون مورداستفاده قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم نیروهای پذیرفته‌ شده را جذب این سازمان کنیم که با اجرایی شدن آن ضریب ایمنی در برابر حوادث آتش‌سوزی در این شهر افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها