مسوول بسیج سازندگی میناب با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: با اجرای این سیاست ها مشکلات اقتصادی موجود در جامعه برطرف می شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۰۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سید مجتبی موسوی روز یکشنبه در بازدید از مراحل ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در روستای تم بابل بخش سندرک میناب که توسط جهادگران بسیجی احداث شده، افزود: اقتصاد مقاومتی برخلاف بسیاری از باورهای غلط، یک سیاست ریاضتی نیست بلکه بر روی درست مصرف کردن در جامعه تاکید دارد.

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در هرمزگان، بیان داشت: برخی روستاهای هرمزگان از سال های دور با محرومیت مواجه هستند و نبود امکانات و آب شرب از جمله اصلی ترین مشکلات روستائیان شرق استان است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه جهادگران بسیجی با اتکای به وعده های الهی اقدام به محرومیت زدایی از چهره روستاها می کنند، تصریح کرد: نتیجه محرومیت زدایی از روستاها، بازگشت روستاییان از شهرها به زادگاهشان و کاهش بسیاری از تبعات اجتماعی و اقتصادی ناشی از مهاجرت روستاییان به شهرها است.

وی با بیان اینکه عمده دلیل متروکه شدن روستاها نبود امکانات اولیه زندگی است،گفت: وقتی یک روستایی، روستای خود را آماده زندگی ببیند به آنجا بازمیگردد و توان کشاورزی و دامداری کشور قوی تر می شود.

سرهنگ موسوی با اشاره به احداث مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در روستای تم بابل بخش سندرک ، خاطرنشان کرد: این مسجد در حال حاضر آماده بهره برداری است.

شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و بخش سندرک از جمله توابع این شهرستان است.

ارسال نظرات