خبرهای داغ:

آستان شاهچراغ(ع) میزبان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های فارس می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور فارس از برگزاری نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه‌های این استان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۱۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس حجت‌الاسلام حافظ ثابت، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور فارس امروز، 7 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه دانشجویی این دانشگاه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد.

وی با بیان اینکه دفتر نهاد دانشگاه پیام نور تنها مجری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در استان فارس است، افزود: حدود 200 دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های وزارت علوم در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

ثابت همچنین با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت کننده تاکنون از تمام دوره‌های آموزشی مجازی استفاده کرده‌اند، یادآورشد: دوره پایانی و فرهنگی این طرح از 11 لغایت 13 شهریورماه با همکاری معاونت پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در آن مجموعه مقدس برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود نشاط معنوی فزاینده‌ای در برنامه‌ها مشاهده شود.

وی گفت: علاوه بر کارگاه‌های آموزشی متناسب با دروس ثبت نام شده از جمله سبک زندگی، اخلاق اسلامی و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، برنامه‌های فرهنگی دیگری شامل محفل انس با قرآن، آشنایی با سومین حرم اهل بیت(ع) و بازدید از موزه حرم، همایش اخلاق و فضای مجازی، شرکت در نماز جمعه و برنامه ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار