خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه مانایی و ماندگاری اندیشه‌های متعالی در گرو پرداخت هنرمندانه به آن‌هاست، نقش و جایگاه هنر و هنرمند در جوامع را منحصر به‌فرد توصیف کرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۱۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، در دیدار با جمعی از هنرمندان این استان، با یادآوری اینکه صدا و سیما متعلق به هنرمندان است، گفت: حضور هنرمندان در این رسانه منتج به تولید پیام‌های فاخر می‌شود.

وی افزود: استان فارس از دیرباز پرورش دهنده بزرگان علم و هنر بوده است و توقع مخاطبان از رسانه این استان برای تولیدات فاخر با وجود این بستر بی‌بدیل انتظار به حقی است.

سهرابی با بیان اینکه مانایی و ماندگاری اندیشه‌های متعالی در گرو پرداخت هنرمندانه به آن‌هاست، نقش و جایگاه هنر و هنرمند در جوامع را منحصر به‌فرد توصیف کرد و افزود: جامعه برای رسیدن به شکوفایی همه جانبه نیازمند هنرمند است چراکه برای پیشرفت همه جانبه توجه به فرهنگ و فرهنگ‌سازی اصل مهمی است که باید هنرمندانه توسط هنرمندان انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با ابراز خرسندی از حضور هنرمندان در صدا و سیما آمادگی خود را برای همکاری‌های متقابل اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، رحیم هودی، بازیگر پیشکسوت تئاتر تلویزیون و سینما نیز در این نشست با اشاره به توانمندی استان فارس و به‌ویژه هنرمندان شهر شیراز در خلق آثار هنری در حوزه‌های مختلف از جمله نمایشی گفت: رادیو و تلویزیون ظرفیت بسیار خوبی است برای ایجاد حرکت‌های عظیم فرهنگی دارد و این رسانه، قابلیت‌های فراوانی برای جذب و جلب مخاطب را داراست.

وی با بیان تاریخچه راه‌اندازی رادیو و تلویزیون در استان فارس تصریح کرد: از همان آغاز راه‌اندازی رسانه در شیراز و فارس هنرمندان ارتباط صمیمانه ای با رادیو و سپس با تلویزیون داشته اند و همواره خواستار تداوم این تعامل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها