خبرهای داغ:
جاهدی گفت: با عملیات نیروهای امنیتی سپاه لارستان در محور هرمزگان به لار، چهار خودروی سازماندهی شده قاچاق اتباع غیرمجاز شناسایی و توقیف شدند.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۴۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  برادر پاسدار جاهدی فرمانده سپاه لارستان گفت: با عملیات نیروهای امنیتی سپاه لارستان در محور هرمزگان به لار، چهار خودروی سازماندهی شده قاچاق اتباع غیرمجاز شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده سپاه لارستان افزود: رانندگان این خودروها که قصد داشتند 51 تبعه غیرمجاز را از مسیر هرمزگان به شیراز و در نهایت به اصفهان و تهران منتقل کنند، با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی سپاه لارستان شناسایی و دستگیر شدند.

جاهدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از محورهای ورود اتباع غیرمجاز به داخل کشور از استان هرمزگان می باشد و لارستان نیز در مسیر این ترانزیت غیرمجاز قرار گرفته است در صورتیکه این معظل با بی توجهی مسئولین امر به حال خود رها شود و برای جلوگیری از آن اهتمام جدی صورت نگیرد، تبعات آن نظیر ضربه به اقتصاد، به وجود آمدن مشکلات امنیتی-اجتماعی و بیکار شدن کارگران بومی، گریبان گیر منطقه خواهد شد.

فرمانده سپاه لارستان در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه با هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه لارستان این باند سازمان یافته قاچاق اتباع غیر مجاز نیز منهدم شد، از سایر نهادهای مسئول خواست به طور جدی در این عرصه وارد شده تا ریشه ی این معظل خشکانده شود.

جاهدی در پایان صحبت هایش از تحویل دستگیرشدگان این عملیات به مقامات قضایی خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها