خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که روابط بین المللی که استقلال و استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران را تهدید کند، قابل قبول نیست، گفت: جمهوری اسلامی بدون استقلال و استکبار ستیزی شیر بی یال و دمی است که به راحتی قابل استحاله است.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد مقبره بازار کفاشان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معادلات مستکبران و استعمارگران شرق و غرب را بر هم زد.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که دنیا زیر یوغ سلطه دو جبهه امپریالیستی و کمونیستی بود؛ در چنین وضعیتی نظام جهوری اسلامی فرمول وابستگی را نپذیرفت و دنیا را متحول کرد. استکبار اعم از غرب و شرق برای دشمنی با مردم مسلمان و نظام نوپای جمهوری اسلامی متحد شدند و توطئه های مختلفی را طراحی و اجرا کردند.

 


حجت الاسلام ذوالنور با تشریح تلاش دشمنان در طول بیش از سه دهه گذشته برای براندازی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: تحریم های اقتصادی یک
ی از حربه های قدیمی دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی ملت ایران است، دشمنان در طول سال‌های گذشته به صورت متمادی از عملیات روانی گسترده علیه نظام اسلامی ایران استفاده کرده اند.

 


وی جنگ نیابتی استکبار علیه ایران، راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی منافقین، ترور شخصیت‌های نظام، شایعه‌پراکنی، تهمت علیه سران نظام و جنگ تبلیغی علیه انقلاب اسلامی را از دیگر حربه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تغذیه گروهک های مختلف برای راه انداختن خط ترور از دیگر توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی بوده است.

 


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که گروهک های تروریستی حدود 17 هزار نفر از ملت ایران اعم از ائمه جمعه و اساتید انقلابی تا مردم عادی را به جرم استقلال خواهی و نپذیرفتن ظلم به شهادت رساندند، افزود: مقاومت ملت ایران، دشمن را از نتیجه‌بخش بودن توطئه های خود مأیوس کرده است.

 


حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری، مردم‌داری، ساده‌زیستی و حضور در میان ملت را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و اظهار داشت: ولایت‌مداری این بزرگواران عامل عشق و علاقه وافر مردم به ایشان بود.

 


وی با تأکید بر این‌که بایستی استحکام درونی کشور مورد توجه قرار گیرد تا دشمن فرصت نفوذ و ضربه زدن به اصول انقلاب را نیابد، افزود: غفلت از توطئه های دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به اصول نظام و کمرنگ کردن ارزش‌ها، مقدمه استحاله و سقوط نظام است.

 


حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: آن روابط بین المللی که استقلال و استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران را تهدید کند، قابل قبول نیست. جمهوری اسلامی بدون استقلال و استکبار ستیزی شیر بی یال و دمی است که به راحتی قابل استحاله است، باید دانست که فریاد رهبر انقلاب برای دفاع از مظلومان عالم مبنای قرآنی دارد و رویکرد غیرقابل تغییر نظام است.

 


وی با تأکید بر پرهیز از انحراف از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش های مختلف، گفت: کسانی که از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب که حاصل دقیق ترین مطالعات و بررسی ها است؛ انحراف دارند بزرگ ترین ضربه را به آینده کشور می زنند.

 


حجت الاسلام ذوالنور در پایان با انتقاد از جریان تخریب شورای نگهبان اظهار داشت: تنها دشمن و اپوزوسیون به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند و نمی شود که کسی در داخل نظام باشد و علیه شورای نگهبان سخن گوید؛ زیرا این اقدام همچون بریده تنه درخت از سوی کسی است که روی شاخه نشسته است.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها