معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه جمعیت روستایی مناطقی نظیر تفت روند کاهشی داشته است، گفت: با تامین زیرساخت‌های لازم شرایط زندگی بهتر در روستاها بیشتر از گذشته فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدعلی طالبی دیشب در پایان سفر خود به شهرستان تفت در آخرین روز از هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌های روستایی در شهرستان تفت،‌ شرایط برای پایداری جمعیت در روستاها،‌ افزایش جمعیت و حتی بازگشت روستاییان به این مناطق فراهم شده است.

وی افزود: تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که زیرساخت‌های لازم برای زندگی در روستاها فراهم شود و این امر باعث پایداری جمعیت در این مناطق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به زندگی مردم روستا دارد و در حوزه سلامت، بهداشت و پوشش بیمه‌ای روستاییان، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

طالبی با اشاره به حضور دانشجویان بسیجی و طلبه‌های جوان در روستاها و مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، ضمن تشکر از مجریان این طرح، این اقدام را حرکتی شایسته دانست و بیان کرد: اینکه جوانان و دانشجویان بسیجی در مقاطع زمانی مشخص، فداکارانه برای رضای خدا و رفع محرومیت از مناطق محروم در روستاها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر است و جوانان به حضور در چنین اردوهای جهادی برای افزایش روحیه مشارکتی خود نیاز دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شهرستان تفت را دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان این شهرستان، تفت در مسیر توسعه و پیشرفت گام‌های بزرگتری بردارد.

طالبی در ابتدای سفر خود به تفت با حضور در گلزار شهدای تفت به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش بسیج؛ سالن ورزشی توده سخوید به مساحت 360 مترمربع، افتتاح بلوار کهدوییه و روکش آسفالت محور کهدوییه ـ فخرآباد، افتتاح ساختمان دهیاری بنادکوک، افتتاح روکش آسفالت بیداخوید ـ سعیدآباد و افتتاح پروژه گازرسانی به دهستان نصرآباد روستای همت‌آباد، از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،‌ فرماندار شهرستان تفت و جمع دیگری از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

محمود زارع رشکوئیه، فرماندار شهرستان تفت نیز در این بازدید، تعداد پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان در هفته دولت را 35 مورد اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال نظرات