مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل/

مدارس کانکسی روستاهای خلخال جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: مدارس کانکسی روستاهای خلخال جمع‌آوری می‌شود که در حال حاضر مطالعات و نقشه‌های این مدارس آماده است.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۶۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، امید قیامی، اظهار داشت: بیشترین نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس سطح استان را در شهرستان‌های خلخال و پارس‌آباد در حال اجرا داریم و امیدواریم این طرح‌ها با همکاری مسئولان محلی و با اعتبارات سازمان و افراد خیر به اتمام برسد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: برای مهرماه امسال مدارس خاقانی، چمران و هفت تیر خلخال آماده بهره‌برداری می‌شود و انتظار می‌رود دانش‌آموزان سال جدید تحصیلی را در این مدارس آغاز کنند.

قیامی افزود: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل اعلام آمادگی می‌کند که برای مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس روستاهای استان با نهادها و خیران همدل شده و برای انجام مطالعات و نقشه مدارس و سایر موارد همکاری داشته باشد.

وی گفت: برای جمع‌آوری مدارس کانکسی در روستاهای خلخال اقدامات مناسبی انجام داده‌ایم و تصمیم داریم با اجرایی کردن عملیات احداث مدارس روستاهای فاقد مدارس، تمامی مدارس کانکسی در روستاهای خلخال را جمع‌آوری کنیم که در این رابطه تمامی مطالعات و نقشه این مدارس آماده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه در اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اعتبارات محدود در اختیار داریم اما به دلیل اینکه بالاترین آمار مدارس کانکسی استان در روستاهای خلخال وجود دارد، در برنامه های این اداره کل قصد داریم تمامی مدارس کانکسی را با ایجاد فضای آموزشی مناسب در روستاهای خلخال جمع آوری کنیم.

قیامی اظهار کرد: برای روستاهای کرنق، مزرعه هشجین خلخال با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین مدرسه ساز هزینه شده است و تعمیرات اساسی و جزیی و استانداردسازی بیش از 11 مدرسه در خلخال به اتمام رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار