خبرهای داغ:
مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان گفت: بدون مشارکت مردمی نمی‎توانیم مشکلات اراضی شیبدار را حل کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۷۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابوطالب قزلسفلو صبح امروز در نشست با مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت قانونی  که در راستای رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی ایجاد شده ،حل مسائل قوانین موازی می‎تواند بخشی از مشکلات امور اراضی را حل کند.

وی تصریح کرد: استان گلستان نست به استانهای مجاور در بحث رفع تداخلات امور اراضی اقدامات برجسته‎ای انجام داده  و این مهم جای تقدیر و تشکر از مسئولان این بخش دارد.

مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان ادامه داد: با توجه به ظرفیت اراضی شیبدار و اصلاح کاربری قانونی در این راستا ابلاغ شده است و نمی‎توان اراضی شیبدار را بدون مشارکت مردم حل کرد.

قزلسفلو با بیان اینکه اراضی شیبدار بخشی از معیشت مردم را تامین می‎کند ابراز داشت: مناطقی که استعداد مشارکت مردمی دارد  و از شرایط خاک خوب برخوردار است شناسایی شده است.

وی یادآور شد: در سطح استان در خصوص سطح اراضی و خاک محدودیت مواجه نیستیم و چون مردم پای کار هستند و وقت می‎گذارند این دغدغه وجود دارد که این مهم را به صورت مطالبه مردمی پیگیری کنیم.

این مسئول  با بیان اینکه طرح اراضی شیبدار به توسعه منابع ملی کمک می‎کند گفت: توسعه پوشش گیاهی و احداث باغی در اراضی شیبدار مشکلات سیل را تا مقدار قابل توجه‎ای جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها