خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهیده بنت الهدی گفت: در تابستان سال جاری بیش از 130 نفر از دانش آموزان دختر بیرجندی در طرح هجرت 3 در عرصه فنی و حرفه ای و زیباسازی مدارس مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۸۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

مرضیه جهانبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی به منظور شناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان در سطح کشور با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهیده بنت الهدی با اشاره به اردوهای جهادی دانش آموزان در طرح هجرت سه گفت:زیبا سازی و مرمت مدارس و فنی و حرفه ای از جمله عرصه هایی است که دانش آموزان در طرح هجرت سه فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 135 نفر از دانش آموزان دختر تا کنون در طرح هجرت سه مشارکت داشته اند، عنوان کرد: این دانش آموزان در امور سازندگی، فنی و حرفه ای و کتابخانه های مدارس فعالیت انجام داده اند.

جهانبانی با بیان اینکه این دانش آموزان در امحای نامه های بایگانی و بایگانی پرونده های بسیج دانش آموزی هماری کرده اند، ادامه داد: دوخت سجاده و جلد قرآن برای اداره بهزیستی بیرجند از دیگر فعالیت های جهادی دانش آموزان در طرح هجرت سه در تابستان سال جاری بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت شهیده بنت الهدی یادآور شد: دانش آموزان در گروه های جهادی فتح، یاسین، نصر و نرگس سازماندهی شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها