خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با حضور مسئولین استاني و شهرستاني برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،امام جمعه و مسئولین شهرستان حضور داشتند، محسن امیری مسئول سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم و شکرگذاری خداوند در مدت تصدی مسئولیت و رضایت از تلاش های خود در این پُست اظهار کرد: در این مدت هر کاری برآمد در حد توان و عقل ناقص انجام دادم و مضایقه نکردم و زندگی کاری را بر زندگی خانوادگی ارجهیت دادم و با تعامل و همکاری و همدلی دوستان توانستیم کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به گزارشی از روند مدت مسئولیت اجرایی در ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال 90 اشتغال در این اداره 12 نفر بود که امروز به 27 نفر رسیده است و پروژه های اجرایی نیز از صفر به 5 پروژه رسیده است و سینمایی در شهر نبود که با همکاری آموزش و پرورش سینما فرهنگ را راه اندازی کردیم.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد 27 کانون بود که به 57 کانون رسیده است و دبیرخانه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در شاهرود راه اندازی شده است و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری از 12 به 23 فروشگاه رسیده است.

امیری تصریح کرد: چاپخانه ها از 14 به 18 رسیده و 7 چاپخانه نیز در دست اقدام است که از مدیرکل می خواهیم در روند صدور مجوز تلاش نمایند و کتاب های منتشر شده از صفر به 40 کتاب رسیده و یک مورد نیز در دست اقدام است و انتشاراتی ها نیز از 2 به 4 افزایش یافته است.

وی با اشاره به موسسه های فرهنگی هنری تک منظوره گفت: یک مورد مجوز و هفت مورد دیگر در دست اقدام است و 2 موسسه چند منظور از تهران مجوز گرفته بودند که اکنون نیز یک مجوز صادر شده و موسسات قرآنی مجوز نداشتند که امروز 16 موسسه قرآنی مجوز رسمی دارند.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری مهر به مجتمع شهری رسانه های دیجیتال مجهز شده است عنوان کرد: ساخت تماشاخانه پلاتو هفت رنگ در شهرستان به فضای فرهنگی هنری ارشاد اضافه شده است.

رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با تشکر از همه اهالی فرهنگ هنر و رسانه بیان کرد: از خداوند متعال سپاسگذارم که فرصت خدمت رسانی را به ما داد و از حمایت های خانواده ام و مسئولین شهرستان و هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات و فرهیختگان و مردم عزیز شهرمان تقدیر و تشکر می کنم.

در این مراسم جان محمد خوب پور مسئول جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر و تشکر از همه کسانی که این جلسه را برپا نمودند با اشاره به سختی کار گفت: زمانی که بحث شاهرود مطرح شد با برخی از دوستان مشورت کردیم و عنوان شد کار در شاهرود بسیار سخت است.

وی افزود: این بدان معناست که هر جایی که گفتمان متنوع داریم ناشی از نخبگی است و کارکردن راحتر است و شاکریم در جوار علی ابن موسی الرضا(ع) سرمایه های عظیم فرهنگی و هنری شهرستان شاهرود را استفاده خواهیم کرد.

خوب پور با تاکید بر تعامل و همکاری و همراهی همه با مجموعه ارشاد بیان کرد: گنجینه های بسیاری در این شهر وجود دارد که باید از این ظرفیت های بسیار خوب استفاده نمود و از رهنمودهای مسئولین شهرستان نیز استفاده خواهیم کرد و خدمتگذاری اهالی فرهنگ و هنر و مردم شریف شاهرود را انجام می دهیم.

در این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،امام جمعه شاهرود و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان لوح سپاس و هدیه به پاس زحمات قریب به چهارساله محسن امیری به وی اهدا و حکم مسئولین جان محمد خوب پور به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به وی اعطا شد.

همچنین حکم مسئولیت محسن امیری به عنوان مشاور مدیرکل و مسئول هماهنگی و پیگیری امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به وی تنفیذ شد.

در این مراسم پلاتویی با موضوع رفتن آقای امیری اجرا و نمایشی با عنوان عفیفه طلایی به کارگردانی فریدون امیرعبداللهیان در تماشاخانه هفت رنگ اداره ارشاد اجرا و رسماً این تماشاخانه به عنوان آخرین کار رئیس پیشین اداره ارشاد شاهرود افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها