با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان بیله‌سوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۰۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله‌سوار در یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: الگوگیری از منش و شخصیت شهدای والامقام سبب توسعه و تعالی در جامعه می‌شود که این امر باید مد نظر همگان و به ویژه مسئولان باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی بیان کرد:‌ تقوا، ساده‌زیستی، شجاعت، خدامحوری، بینش عمیق دینی، دلسوزی برای حل مشکلات مردم و تلاش برای حفظ رضایت ملت از ویژگی‌ها و شاخصه‌های این شهدای والامقام بوده که باید در بین مسئولان بسط و گسترش یابد.

امام جمعه بیله‌سوار ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر شاخصه‌های این دو شهید گرانقدر دانست و افزود: با ولایت‌پذیری می توانیم نظام اسلامی را به سمت توسعه و تعالی به پیش برده و به اهداف و ارزش های واقعی و والای آن دست یابیم.

قیاسی با بیان اینکه الگوگیری از شهدای والامقام باید به شکل فراگیر در جامعه اتفاق بیفتد، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسط و گسترش یافته و به ویژه نسل جوان و آینده انقلاب را با آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام آشنا کنیم تا این امر بستری را فراهم آورد تا در صیانت و حفاظت از ارزش‌ها نظام پیشگام باشند.

وی با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای ایجاد پیوند و همدلی و همزبانی هرچه بیشتر بین مردم و مسئولان بوده که باید از این فرصت مسئولان و مدیران اجرایی به نحو احسن بهره‌برداری کرده و تلاش کنند تا زمینه مشارکت هر چه بیشتر را بین مردم با اهداف دولت فراهم آورند.

امام جمعه بیله‌سوار با تاکید بر ارائه گزارش عملکرد از اقدامات دولت برای مردم اظهار کرد: در صورتی که به صورت شفاف و دقیق اقدامات انجام شده برای مردم اطلاع‌رسانی شود می‌توانیم زمینه تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را فراهم آوریم.

ارسال نظرات