سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل/

۴۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل اختصاص یافت‌

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام ‌اختصاص یافته که به حساب دستگاه‌های اجرایی اردبیل واریز شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۰۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داوود شایقی، در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: 40 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل اختصاص یافته که به حساب دستگاه‌های اجرایی اردبیل واریز شده که با این میزان اعتبار شاهد تسریع در اجرایی پروژه‌های می‌شویم.

وی با بیان اینکه 50 درصد از این اعتبارات از محل 2 درصد نفت و استانی تامین شده است، افزود: این میزان اعتبار به حساب دستگاه‌های اجرایی استان واریز شده که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر شاهد تخصیص این اعتبارات باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: 20 میلیارد تومان دیگر از این اعتبارات نیز از محل اعتبارات استانی شده برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان اختصاص یافته و به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شده است.

شایقی تصریح کرد: اولویت در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام با آن دسته از طرح‌ها و پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند که انتظار می‌رود با اولویت‌بندی این پروژه‌ها دستگاه‌های اجرایی با توجه به محدود‌بودن فصل کار در تخصیص اعتبارات و اجرای بهینه پروژه‌ها شتاب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از پیگیری برای تخصیص هر چه زریع‌تر اعتبارت در مرحله دوم خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری تلاش می‌کنیم تا این اعتبارات نیز هر چه سریع‌تر تخصیص یابد تا بتوانیم با واریز آن به حساب دستگاه‌های اجرایی شاهد تسریع در عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار