مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با افتتاح آسفالت جاده دو روستای شهرستان سرعین تمام جاده‌های روستاهای این شهرستان از آسفالت برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۰۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی حیدری ،در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان سرعین اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی راه و شهرسازی استان بهسازی جاده‌های روستایی سرعین است که امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان این امر اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در حوزه آسفالت جاده‌های روستایی در شهرستان سرعین اقدامات بسیار اساسی انجام داده است، گفت: در سال‌های گذشته بیشتر روستاهای سرعین فاقد جاده آسفالت بودند که با برنامه‌ریزی اساسی هم اکنون تمام روستاهای سرعین از جاده آسفالت برخوردار شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد آزادراه در شهرستان سرعین نیازمند اعتبارات ویژه و کلان است که در صورت اختصاص اعتبارات فرمانداری راه و شهرسازی استان نیز با اختصاص اعتبارات می‌تواند این پروژه عظیم را در شهرستان سرعین اجرایی کند.

حیدری تصریح کرد: مطالعات اولیه برای ایجاد آزادراه توسط کارشناسان فرهیخته انجام شده است و نیاز است مسئولان شهرستان در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه فعالیت همه‌جانبه‌ای داشته باشند که ما هم از حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه مهم استقبال می‌کنیم.

وی افزود: ایجاد کمربندی سبز در شهرستان سرعین نیز نیازمند اعتبارات ویژه است که در صورت اختصاص 30 درصد اعتبارات توسط فرمانداری شهرستان سرعین، راه و شهرسازی استان می‌تواند 70 درصد اعتبار را از منابع ملی تأمین کند تا این پروژه در شهرستان سرعین اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی برای یک هزار و 700 نفر در شهرستان سرعین گفت: تسهیلات 25 میلیون تومانی با سود بسیار کم به متقاضیان در شهرستان سرعین انجام شده است تا در این راستا متقاضیان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

ارسال نظرات