مدیرکل استاندارد اردبیل/

۳۷۱ مورد نمونه‌برداری و آزمون از واحدهای تولیدی اردبیل انجام شد

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه نخست سال ۹۴ تعداد ۳۷۱ مورد نمونه‌برداری و آزمون از واحدهای تولیدی انجام شده که با ۱۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۲۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هاشم علائی، در جلسه بررسی میزان نظارت بر تولید کالای استاندارد در واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: به منظور کنترل محصولات واحدهای تولیدی استان تعداد نمونه‌برداری و آزمون در 4 ماهه نخست سال 94 افزایش یافت.

وی گفت: به منظور کنترل و ارتقای کیفیت محصولات واحدهای تولیدی استان تعداد 371 مورد نمونه‌برداری و آزمون در این مدت انجام شده که با 10 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 93 مواجه بوده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: اهمیت استانداردسازی کالاهای تولیدی سبب افزایش کیفیت محصولات و رقابت محصولات تولیدات استان در بازارهای ملی و منطقه ای و افزایش صادرات می‌شود.

علائی بیان کرد: اداره کل استاندارد استان اردبیل با دید حمایت از واحد تولیدی آماده است تا هرگونه راهنمایی در زمینه تولید با کیفیت و استاندارد شده برای واحد تولیدی را ارائه دهد.

وی تصریح کرد: از هم استانی‌ها و مردم اردبیل انتظار می‌رود برای کنترل بهتر کیفیت کالاهای تولیدی استان با تلفن شماره گویا 1517 و یا سامانه پیامکی 1000157 ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات