فرماندار نیر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیر از سهم 47 میلیارد ریالی شهرستان نیر از محل اعتبارات ماده 180 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۳۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، کمیته برنامه ریزی شهرستان نیر با حضور فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه صمدی فرماندار نیر با اشاره به متن ماده 180 گفت: ماده 180 به منظور ایجاد توازن در توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق کمتر توسعه یافته و مناطقی که از متوسط کشوری پایین تر هستند اختصاص می یابد تا از این طریق، عقب ماندگی های این مناطق تا حدودی جبران شود و به متوسط کشوری نزدیک تر شوند.

صمدی در خصوص سهم شهرستان از محل اعتبارات ماده 180 گفت: از محل اعتبارات ماده 180 سهم شهرستان نیر امسال 47 میلیارد ریال می باشد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان از جمله مرکز درمان بستر نیر، پروژه های گردشگری سقزچی و قینرجه و سایر طرح ها و پروژه های توسعه و عمران شهری، بر لزوم توجه به اجرای پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی که این اعتبارات به آنها تخصیص می یابد باید صرف پروژه های نیمه تمام کنند و هیچ پروژه جدیدی نباید آغاز شود.

در ادامه این جلسه روسای ادارات مختلف شهرستان به ارائه گزارش در خصوص مطالبات خود و تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 پرداختند.

ارسال نظرات