فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل ماده ۱۸۰ نمایندگان برای توسعه و عمران مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان بیله‌سوار تخصیص می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۴۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آرام حلیم ، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: از محل ماده 180 نمایندگان مجلس مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته که امیدواریم بتوانیم شاهد جذب و تخصیص حداکثری این میزان اعتبار برای عمران و توسعه شهرستان باشیم.

وی گفت: این اعتبارات برای عمران و آبادانی در مناطق روستایی و کمترتوسعه یافته اختصاص می‌یابد تا بتوان با جذب و هزینه‌کرد این اعتبارات توازن بین مناطق کمترتوسعه یافته و سایر مناطق فراهم شود و مردم مناطق محروم بتوانند از امکانات و پروژه‌های اجرایی در این حوزه استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بیله سوار تصریح کرد: با اختصاص این میزان اعتبار و اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق محروم شهرستان تلاش می‌کنیم تا این مناطق را از محرومیت خارج کرده و آنها را به متوسط کشوری نزدیک کنیم که در این زمینه باید مسئولان مربوطه تلاش و جدیتی واقعی به کار بگیرند.

حلیم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد استفاده از ظرفیت‌ها و منابع داخلی برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور افزود: باید در این زمینه با توجه و اهمیت دادن به تاکیدات معظم‌له زمینه‌ای را فراهم کنیم تا بتوانیم با استفاده حداکثری از امکانات موجود زمینه‌های توسعه و آبادانی شهرستان را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر بهسازی راه‌های حادثه‌خیز شهرستان بیان کرد: با توجه به اینکه راه یکی از محورهای مهم توسعه هر منطقه به شمار می‌رود باید با حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان و بهسازی راه‌ها تلاش کنیم تا توسعه منطقه را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به اعتبارت اختصاص یافته برای توسعه و عمران شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: 50 میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته که با این میزان اعتبار 44 پروژه مختلف در سطح شهرستان اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظرات