اتحادیه صنایع آمریکا شامل کارکنان رادیو، صنایع الکتریکی و همچنین ماشین آلات اعلام کردند به دلیل نسل کشی های رژیم صهیونیستی این رژیم را مورد بایکوت و تحریم قرار داده اند.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۶۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از تایمز آف اسرائیل، اتحادیه صنایع آمریکا شامل کارکنان رادیو، صنایع الکتریکی و ماشینی این کشور رژیم صهیونسیتی را به دلیل نسل کشی فلسطینیان مورد تحریم و بویکات قرار داده اند.

این تصمیم طی تصویب یک قطعنامه در راستای فعالیت های سیاست خارجی این اتحادیه اعلام شد و در این قطعنامه از توافق هسته ایران و گروه 5+1 نیز حمایت شده است.

بنا به اعلام این اتحادیه، در این قطعنامه رژیم صهیونیستی متهم به نسل کشی و پاکسازی قومی فلسطینیان و همچنین نقض مکرر حقوق بشر در طول دهه های گذشته شده است به گونه ای که این رژیم تنها در یک مورد 750 هزار فلسطینی را در سال های 1947 و1948 مورد نسل کش قرار داد و سهم قابل توجهی از خاک فلسطین را اشغال کرد.

این قطعنامه همچنین از دولت آمریکا خواسته است تا کمک های خود به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و از  طرح صلح مبتنی بر تعیین سرنوشت فلسطینیان توسط خود آنها و حق بازگشت آنها حمایت کند.

این قطعنامه همچنین اعلام کرده است که این اتحادیه اولین اتحادیه آمریکا است که از طرح پایان دادن به آپارتاید و تبعیض نژادی صهیونیست ها حمایت کرده است.

نماینده این اتحادیه، آتوم مارتینز، اعلام کرده است در نشست مجمع اجتماع جهانی در تونس با اتحادیه های تجاری فلسطینی دیدار داشته است و کاملا نسبت به شرایط کنونی رژیم صهیونیستی و فلسطین آگاهی دارند.

ارسال نظرات