خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:
مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با بیان خصوصیات خاص شهید رجایی ترور را روشی ناکارآمد در رسیدن به اهداف خبیثانه در ایران دانست
کد خبر: ۸۵۶۲۵۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج  قزوین شهیدان رجایی و باهنر را دو یار ارزشمند انقلاب دانست و اظهار کرد: این دو شهید در عرصه خدمت رسانی و پایبندی به ارزش های انقلاب نمونه های تکرار نشدنی بودند.

وی ادامه داد: این دو شهید پشتیبان خط ولایت بودند، بصیر و به تعبیر دیگر از یاران ویژه امام که خار چشم دشمنان به شمار می رفتند.

طاهرخانی شهید رجایی را با روحیه جهادی خواند و افزود: ایثارگری و خدمت رسانی به مردم را می توان از ویژگی خاص این شهید برشمرد که دولتمردان باید از او الگو بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به مسئله ترور شهید رجایی خاطر نشان کرد: دشمن در شناسایی یاران انقلاب بسیار موفق بود و برای آنکه در مسیر انقلاب تغییر ایجاد کند دست به مجموعه ترور هایی زدند که به دنبال آن 17 هزار نفر کشته و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که چه با ترور و هر حربه دیگری هرگز از مسیرشان دست بر نمی دارند و با یاری خداوند یاران انقلاب یک پس از دیگری جایگزین می شوند.

طاهرخانی  با تاکید بر بی تاثیر بودن روش ترور در ایران بیان کرد: مشخصا منافقان به این نتیجه رسیدند که ایرانیان با روش هایی از این دست هرگز نسبت به آرمانهایشان سست نمی شوند، همه به فرامین ولی امر پایبند هستند و همین امر رمز ماندگاری انقلاب است.

مدیر کل  حفظ  و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: در دنیای امروز ترور دیگر کار آمد نخواهد بود، جوانان ولایت مدار خار چشم دشمنان هستند و چهره منافقان برای همه مشخص و آنها در تمام جوامع رانده شده می باشند.

 

1004/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها