فرزند شهید "سید علی اکبر حسینی" در مراسم یاد بود پدرش:
فرزند شهید "سید علی اکبر حسینی بیان داشت: دلیل تقدس چفیه پیام پشت این نقش و نقوش هست، این چفیه نشانی از تسلیم بودن در برابر امر ولی فقیه دارد تسلیمی که در زمان نیاز، شهدای ما به نحو احسن آن را انجام دادند.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۹۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید مهدی حسینی فرزند شهید سید علی اکبر حسینی در مراسم نکو داشت یاد و خاطره پدرش  (شهیدی که درخواب هویتش را برای دخترش فاش کرد و از گمنامی درآمد) در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر درود اظهار داشت: کاری که این شهدا انجام دادن چون برخاسته از دل انها بود بردل شما می نشیند و سبب خلق صحنه های کم نظیری درتشیع جنازه شهدا می شود.

وی پیام چفیه انداختن را تسلیم امر ولی فقیه دانست و اظهارداشت:چفیه فقط یک پارچه و یک المان و نماد نیست که به گردن بیاندازیم و بگویم ما منتسب به شهدا هستیم،این چفیه مقدس است و قابلیت این را دارد که بوسه بزنیم و بر چشمانمان بگذاریم. دلیل تقدس این چفیه پیام پشت این نقش ونقوش هست ،این چفیه نشانی از تسلیم بودن در برابر امر ولی فقیه دارد تسلیمی که در زمان نیاز شهدای ما به نحو احسن آن را انجام دادند.

حسینی عنوان کرد: در زمان جنگ، حضرت امام(ره) حکم جهاد کفایی را دادند یعنی هرکسی می تواند برود و هرکسی نمی تواند نرود.

وی در تصویر سازی از آن زمان گفت: حرکتی که پدر من و شهدا انجام دادند در شرایطی که اقتصاد مردم کشاورزی و قالی بافی بود در شرایطی که اگر کسی از اعضای خانواده کار نمی کرد معیشت لنگ بود و هنوز سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران وسازمانهای حمایتی وجود نداشت دراین شرایط به امر ولی فقیه گوش دادن وخانواده را تنها گذاشتند و به جبهه رفتند.

وی ادامه داد: گاهی شهید را انقدر بالا می بریم که جوان امروز ما فکر میکند، شهیدان اهل نماز شب خواندن بودن،این درحالی است که همه شهیدان اهل نماز شب خواندن نبودن ، خیلی از آنها شاید اذان واقامه را هم به خاطر مستحب بودنش حذف می کردند ،شهادت به قلب و خلوص نیت است و ربطی به ظاهر ندارد، البته لحظه شهادت چهره نورانی پیدا می کنند.

حسینی بابیان اینکه شهدا زنده اند و کشور را مدیریت می کنند اظهارداشت: کشورهای منطقه و همسایه را ببینید؛  آیا آسایش به معنای آسایش درایران رادارند؟ والله که ندارند، دلیل این اتفاقات که دراین کشور می افتد نبودن شهداست، ناظر نیست، شهدا کاری کردن ،کارستان !کاری کردن که کسی نمی تواند نگاه چپ به کشور کند این رو شما درک کردین .

درادامه این مراسم دکتر مسعود غلامی مقدم از اساتید دانشگاه بابیان اینکه چرا دشمن درسوریه وعراق وکشورهای منطقه موفق می شود ولی درایران نه گفت: اینجا سنگ زیرین آسیا دارد اینجا ستون محکم و ولی فقیه دارد .

غلامی به اهمیت وسرنوشت ایران دراسفند ماه امسال اشاره کرد وعنوان داشت: امسال انتخابات مجلس وخبرگان رهبری برگزار می شود باید مراقب باشیم دشمن درصدد تغییر مهره ها وانتصاب نیروهای مخالف با خط رهبری می باشد.

پخش کلیپ ، قرائت زیارت عاشورا ،غبارروبی وعطر افشانی ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها