اکنون وظیفه ماست که به دنبال منویات ولی فقیه زمان مان که همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد برویم واین منویات با شعار و سیاسی کاری محقق نمی شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۳۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام  حسین نوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیحج شهرستان اردبیل، در یادواره شهدای والامقام محله علی آباد اردبیل که به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد حضرت رقیه (س) این محله ترتیب یافته بود در جمع خواهران بسیجی گفت: اگر امروز ایران اسلامی در مقایسه با بحران های سوریه، عراق و یمن این چنین در آرامش است و اگر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در لوزان سوئیس 18 روز عصا به دست به بست نشست، این عزت بخاطر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، مقاومت ملت با بصیر کشورمان و جانفشانی های شهدای عزیزمان می باشد.

وی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عزت ، امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: شهدای ما از سرمایه های وجودی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید بعد از شهدا کار زینبی بکنیم و راه آنان را ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل افزود: پیام خون شهدا امروز به همه ی ما عفت، وقار، حیا و دفاع از ولایت می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با خاطرنشان کردن اینکه شهدای ما در زمان خودشان به دنبال منویات ولی فقیه زمان شان بودند و در آن زمان احساس مسئولیت نمودند و از میان زندگی و جبهه، جبهه را انتخاب نمودند گفت: اکنون وظیفه ماست که به دنبال منویات ولی فقیه زمان مان که همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد برویم واین منویات با شعار و سیاسی کاری محقق نمی شود.

ارسال نظرات