خبرهای داغ:
خراسانی:

دسترسی به آثار مجمع عالی حکمت اسلامی در تهران میسر شد

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: بیش از ۱۵۰ اثر صوتی و تصویری و کتب مجمع طی قراردادی در دفتر نشر فرهنگ اسلامی در تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش بسیج، محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: تاکنون مرکزی برای ارائه آثار مجمع در تهران وجود نداشت که طی قراری که با دفتر نشر فرهنگ اسلامی گذاشته شد، از این پس مجموعه آثار مجمع در انتشارات فرهنگ اسلامی ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: تمام محصولات قابل عرضه مجمع از جمله بیش از 150 اثر صوتی و تصویری و 10 عنوان کتاب جدید در این فروشگاه ارائه شده است.

خراسانی درباره آثار جدید مجمع عالی حکمت اسلامی توضیح داد: کتاب «بازخوانی معاد جسمانی صدرایی» اثر رضا آذریان و مجلد دوم «حکمت صدرایی» به تازگی از سوی مجمع منتشر شده است.

وی درباره آثار صوتی و تصویری این مرکز توضیح داد: «حکمت متعالیه» آیت‌الله یزدان‌پناه، «خارج علم کلام» آیت‌الله ربانی گلپایگانی، «معرفت شناسی» استاد حسین زاده و حدود چند نشست علمی در زمینه مناسبات دولت و ملت در فلسفه سیاسی حضرت امام خمینی (ره) در جهان معاصر و بازخوانی و بازتعریف علوم اجتماعی از منظر حکمت صدرایی نیز در بازار به تازگی عرضه شده است.

محل عرضه محصولات صوتی، تصویری و مکتوب مجمع عالی حکمت اسلامی در تهران به نشانی میدان انقلاب، بازارچه کتاب، شماره 14، انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی شماره تماس 02166469685 است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها