خبرهای داغ:
مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از رونمایی از سه داروی جدید بیماری ام.اس در کرمانشاه با حضور معاون وزیر بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۳۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش بسیج، سید‌محمود میر‌معینی از برگزاری دوازدهمین همایش دو روزه مدیران نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و گفت: این همایش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یازدهم لغایت دوازدهم شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: این همایش با سخنرانی رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین هدایت حسینی مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو صورت می‌گیرد.

میرمعینی با بیان اینکه این همایش به‌صورت سالانه در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش برنامه‌ریزی در خصوص ارتقای سلامت غذا در سال آینده است و هر ساله در این همایش برنامه سال آینده مشخص می‌شود.

به گفته وی، در این همایش چهار کارگروه تشکیل می‌شود که این چهار کارگروه شامل کارگروه دستورالعمل برخورد با تخلفات و عدم انطباق در سطح عرضه و کارگروه دستورالعمل ساخت، تعلیق و ابطال پروانه‌های بهداشتی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کارگروه ارزیابی خطر محصولات آرایشی و بهداشتی و کارگروه برنامه عملیاتی نشان‌گر رنگی تصویری یا همان چراغ راهنما از دیگر کارگروه‌های تشکیل شده در این همایش خواهد بود.

به گفته میرمعینی، رئیس سازمان غذا و دارو در این همایش در باب سیاست‌ها و اهداف برگزاری کارگاه‌ مذکور و ارتقای سطح سلامت غذا و مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو نیز در خصوص عملکرد برنامه‌های آتی اداره‌کل نظارت بر موادغذایی سخنرانی می‌کنند.

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی سه داروی جدید بیماری ام.اس در کارخانه داروسازی شیمی باختر یازدهم شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها