خبرهای داغ:
امام جمعه مشهد گفت: دشمن این خواب را برای ایران دیده که در قالب یک توافق، همه چیز را براندازی کند/ روباه پیر انگلیس، عمله مُفت و بی جیره و مواجب آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۴۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

 به گزارش بسیج، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه دیروز در اجتماع پرشور مردم اصفهان در مسجدسید با اشاره به اینکه ماه ذی القعده متعلق به امام رضا (ع) است، ابراز داشت: سیره سیاسی امام رضا (ع) دربین تمامی ائمه معصومین حاوی آموزه هایی است که در جریان سیاسی امروز کشور، می تواند راهبردهای سازنده ای را دربرابر بینش مردم انقلابی ما قرار دهد.

وی افزود: یکی از ویژگی های حیات سیاسی امام رضا (ع) این بود که ایشان، مؤسس گفتمان امامت و ولایت در مدیریت اجتماعی امت اسلامی و حاکمیت این گفتمان در عرصه های سیاسی بودند.

امام جمعه مشهد گفت: در زمانی که توجه و گرایش مردم به سمت امامت و ولایت بود و از طرفی مأمون برای بهره برداری از ولایت مداری مردم، ادعای تشیع و پیروی از ولایت می کرد، امام رضا (ع) درمورد ولایت بلافصل امام علی (ع) مناظره و بحث می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، یادآور شد: این دو شهید نماد موفقیت در مدیریت اجرایی و انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در سیمای زندگی شهیدان رجایی و باهنر درخشش خاصی داشت، تابعیت صرف این دو شهید از ولایت فقیه بود، تصریح کرد: مردم و دولتمردان فعلی و آینده کشور، باید از نحوه مدیریت و سیاستگذاری های این دو شهید سرمشق بگیرند.

دولتمرد مورد پذیرش مردم، تابع مطلق ولایت فقیه است

علم الهدی با اشاره به اینکه معیار سنجش و ارزشیابی مردم نسبت به هر دولت به غیر از توسعه اقتصادی و سیاسی در ابعاد داخلی و خارجی، ولایت پذیری آن است، تأکید کرد: دولتمردی مورد پذیرش مردم است که تابع مطلق ولایت فقیه باشد.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنی دشمنان با زیست اجتماعی و مدنی ما نیست، بلکه دشمنی آن ها با حاکمیت ولایت فقیه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: جریان مقاومت که دربرابر استکبار و اسرائیل به عنوان فرزند نامشروع آن در منطقه، ایجاد شده و حیات آن را به خطر انداخته، به برکت گفتمان ولایت است.

وی با اشاره به اینکه سازمان جاسوسی آمریکا، درطی 25 سال برتمامی مقدرات کشور حاکم بود و ایران زیر چکمه 40 هزار مستشار سیاسی و نظامی آمریکایی اداره می شد، یادآور شد: درنهایت، تمامی این تدابیر، نتوانست مانعی برای پیدایش و انفجار انقلاب اسلامی در ایران شود.

علم الهدی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کارتر؛ رییس جمهور سابق آمریکا، رییس سازمان سیا را توبیخ کرد، گفت: رییس سیا در جواب عنوان کرده بود که این کشور، 25 سال تحت حاکمیت اطلاعاتی ما بود و بر همه شئون این کشور مسلط بودیم اما یک پیرمرد 87 ساله که 13 سال از کشور خود اخراج شده بود و اسم و نامه و کتاب های او قاچاق بود و تمام وابستگان او نیز کشته یا در زندان بودند، توانست، دل 35 میلیون ایرانی را به ایجاد این انقلاب ترغیب کند.

مقاومت و استکبارستیزی؛ محصول گفتمان ولایت

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه همدلی و مقاومت و استکبارستیزی، محصول گفتمان ولایت و رهبری است، ابراز داشت: صدای استکبارستیزی یک روزی فقط از ایران شنیده می شد، ولی امروز در گوشه گوشه جهان فریاد "مرگ بر آمریکا" سر داده می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مدیریت دولت ایجاب کرد که در مذاکرات هسته ای وارد شود، گفت: این خطر وجود دارد که دشمن بتواند نقشه شوم خود، در بر اندازی گفتمان ولایت فقیه را عملی کند.

وی با اشاره به اینکه این تحلیل بنده نیست و حرف خود دشمن است، یادآور شد: اندیشکده "اینترپرایز" وابسته به آمریکایی های افراطی ضد ایران در گزارش اخیر خود نوشته است که اوباما امیدوار است که توافق هسته ای با ایران به تغییر سیاست های ایران و تغییر ماهوی نظام جمهوری اسلامی ایران، منجر شود.

علم الهدی با اشاره به اینکه دشمن این خواب را برای ایران دیده که درقالب یک توافق، همه چیز را براندازی کند، بیان داشت: اوباما در دیدار با اعضای کنگره گفته است که اگر توافق به آنجا بینجامد که ایران جمهوری اسلامی و ایران تابع رهبری آیت الله خامنه ای را بمباران کنیم، آیا شما موافق هستید.

کانون عملیات انگلیس علیه ایران، سفارتخانه آن است

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه عمله مُفت و بی جیره و مواجب آمریکا، روباه پیر انگلیس است، گفت: تمام فعالیت های انگلیس از دو قرن پیش تا به امروز و در دوران های قاجار، پهلوی و در دوران انقلاب اسلامی، برضد استقلال ایران بوده و کانون عملیات آن هم سفارتخانه انگلیس بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: قرارداد ترکمانچای، انحراف انقلاب مشروطه، به دار آویخته شدن شیخ فضل الله نوری، روی کار آمدن رضاخان پهلوی، کودتای 28 مرداد سال 32 و تاراج اموال کشور، همگی به دلیل توطئه های انگلیس و وجود افراد جاسوس و فراماسونری همچون محمدعلی فروغی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فتنه 88 در بستر انقلاب اسلامی را نیز همین انگلیس ها به راه انداختند، ابراز داشت: حالا می بینیم که سفارتخانه ای که کانون تمامی فتنه ها برای عملیاتی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل است، بازگشایی شده و آیا این اتفاق، احساس خطر را در ما ایجاد نمی کند.

علم الهدی یادآور شد: مجوز فعالیت بنگاه خبرپراکنی بی بی سی که از طراحان فتنه 88 بود، نیز صادر شده تا مجدداً به خبرپراکنی بپردازد و این روند برای ما، دغدغه آفرین است.

امام جمعه مشهد یادآور شد: ابزار توطئه های انگلیس از دویست سال گذشته تاکنون، عناصر وطن فروش در حوزه حکومت بوده که ازجمله آن ها می توانیم به میرزا ابوالحسن خان شیرازی، وثوق الدوله و محمدعلی فروغی اشاره کنیم که درصدد براندازی دین در کشور بودند.

ابزار دست انگلیس، عُمال حکومتی یک کشور هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ابزار دست انگلیس، عُمال حکومتی یک کشور هستند، گفت: در فتنه 88 نیز یک عده عوامل اجرایی را درمقابل جریان رهبر ردیف کرده بودند تا کشور را به آشوب بکشانند.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد درحوزه برنامه ریزی کشور در مجلس و در حوزه مدیریت اجرایی کشور در دولت، افرادی همچون وثوق الدوله و محمدعلی فروغی پیدا شوند، وضیعت ما از مردم آن روزگار بهتر نخواهد بود.

علم الهدی با اشاره به اینکه وثوق الدوله از مجلس ملی درآمد و تمام کشور را به پای انگلیس ها ریخت، بیان داشت: این مردم هستند که تصمیم می گیرند آیا افرادی همچون این وطن فروش ها در کشور کاره ای شوند یا نه.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه من به هیچ حزب و گروه و جریانی، کاری ندارم، گفت: اگر قرار شد عنصری که با ولایت و رهبری زاویه دارد در مجلس و عرصه های مدیریتی کشور وارد شود، وثوق الدوله و جاسوس مملکت خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم باید با بصیرت و هوشیاری در شکل یک سرباز جان برکف در این جبهه سیاسی فعال باشند تا افراد زاویه دار با رهبر، در این مملکت به جایی نرسند.

نگذاریم افراد زاویه دار با ولایت، به جایی برسند

وی با اشاره به اینکه تنهایی سیدعلی به این است که افراد زاویه دار با ولایت در این کشور به جایی برسند، تأکید کرد: خدا نکند که یک روز مردم چشم باز کنند و ببینند که افراد زاویه دار  با رهبر که در دامن آمریکا و انگلیس هستند، به قدرت رسیده اند.

علم الهدی با اشاره به اینکه سیدعلی که از امام علی (ع) برتر نیست، یادآور شد: همه می دانند که زمانی که امام علی (ع)، تنها شد، چه بر سر کشور و امت اسلامی آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر شما خواهران و برادران غفلت کردید و افراد زاویه دار با رهبر از دروازه دموکراسی و مردمسالاری در قدرت نفوذ کردند و همه جا را گرفتند، بلایی به سر ما می آید که درگذشته به سر این ملت آمد.

علم الهدی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا مقابل ما ایستاد و ما با دستان خالی و به تبعیت از ولایت فقیه، درمقابل او ایستادیم، تأکید کرد: حضور بابصیرت شما مردم در جبهه سیاسی می تواند، توطئه دشمن را خنثی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها