خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیجی خواهران با اشاره به آیات 41 سوره حج و 104 سوره آل عمران در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، امر به معروفات است.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۸۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری امر به معروف و نهی از منکر را عامل رستگاری خواند و اظهار داشت: فلسفه فرستاده شدن انبیا از طرف پروردگار و بعثت پیامبر اکرم(ص) امر به معروف و نهی از منکر و هدایت بشر است.

وی عدم اطاعت از ولایت را عین منکرات دانست و خاطرنشان کرد: معروف یعنی اطاعت از فرمان الهی و منکر یعنی معصیت و اطاعت از شیطان، پس انسانی که از خداست برای اینکه به عروج الهی برسد باید به معروفات عمل کند.

صفدری با اشاره به وصیت امام علی(ع) به امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، گفت: اگر دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، بدی ها مسلط شده و هرج و مرج جامعه را فرا می گیرد.

وی در ادامه با تاکید به نقش اساسی زن در بحث امر به معروف و نهی از منکر و تبیین آن در خانواده، تشریح کرد: زن مایه آرامش خانواده، سرچشمه محبت و عطوفت و مایه برکت و منشا خیر و رحمت الهی است.

فرمانده سپاه امامت تبریز، مادران را اوج زیبایی معنوی خانواده ها عنوان و بیان کرد: زن موثرترین تربیت کننده، هدایت کننده و امر به معروف کننده بوده و هدایت و تربیت نسل بشر بر عهده مادر است.

ارسال نظرات