خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: دومین جلسه کارگروه بسیج اصناف با حضور مسئول شورای عالی بسیج اصناف و انجمن اسلامی بازار تبریز و جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۹۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول بسیج اصناف سپاه عاشورا در این نشست نقش بسیجیان اصناف را در ترویج نماز اول وقت در بازار تبریز موثر دانسته و گفت: بازار و اصناف نقش بسیار مهمی در نهادینه كردن فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه برعهده دارند و انتظار است بازار تبریز به عنوان الگوی مذهبی بازارهای کشور در اشاعه این امر مهم تلاش بیشتری داشته باشند.

مهدی غیاثی افزود: نماز خواندن پیشکسوتان اصناف و بازار در مساجد بسیار حائز اهمیت است چراكه این قشر به عنوان الگو ضمن اقامه نماز اول وقت و تعطیلی مغازه ها در زمان نماز توسط این قشر موجب برکت و رونق بازار می شوند.

کریم بهروزی، مسئول شورای عالی بسیج اصناف نیز در ادامه این نشست نمود فرهنگی بازار برای اقامه نماز را بیشتر از دیگر اقشارعنوان كرد و گفت: شورای عالی و انجمن بازار تبریز نیز همراه و هم صدا با این گروه این آمادگی را دارد كه رسالت بزرگ نهادینه كردن فرهنگ نماز اول وقت در بازار تبریز اجرایی كند.

ارسال نظرات