جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: جسم و روح سالم خانواده می تواند رزمنده را در صحنه های مختلف همراهی نماید به طوری که حضور در صحنه های مختلف توسط رزمندگان سبب مبهوت شدن دشمنان شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۴۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار عبدالله عراقی در افتتاحیه بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نزسا در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: نیروی زمین تلاش دارد تا  ورزش را خصوصا در خانواده ها توسعه دهد.

 وی بیان کرد: برای آمادگی بیشتر شاخصه هایی مشخص شده که آمادگی جسمانی یکی از مولفه های در نظر گرفته شده است چرا که دیده شده افرادی که آمادگی جسمانی بالایی دارند، در صحنه ها حضور بهتری داشته به طوری که دشمن را مبهوت کرده اند.

 به گفته وی زمانی که ما آماده باشیم و از نظر جسمی و روحی توانایی داشته باشیم، می توانیم اراده خود را نشان دهیم . 

سردار عراقی اظهار داشت: رزمنده ای که در خط مقدم در حال دفاع است، نیاز است که خانواده ای متدین ، ولایتمدار و دارای روحیه با نشاطی داشته باشد تا او را همراهی نماید.

 وی اضافه کرد: خانواده ای که از نظر روحی و جسمی قوی باشد، مطمئنا رزمنده این خانواده در صحنه نبرد با نشاط تر و شادابتر خواهد بود .

  جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی افزود: با حفظ شئونات اسلامی می توان ورزش را به خانواده ها برد و فرهنگ ورزش را نهادینه کرد و برای ارتقا و توسعه آن گام های مهمی برداشت.

 وی با اشاره به این که ورزش سلامتی را تضمین می کند تصریح کرد: خانواده هایی که ورزش را جزیی از برنامه های خود قرار داده اند ، از روحیه خوبی برخوردار هستند .

 سردار عراقی به جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی را فراهم کرده که خانواده ها نیز در امر ورزش وارد شوند.

 به گفته وی برای برگزاری جشنوراه ورزشی تلاش های زیادی صورت گرفته که شرکت کنندگان با توجه به علاقه و استعداد خود در رشته های مختلف ورزشی شرکت می کنند و به رقابت بپردازند. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی افزود: البته در کنار اجرای مسابقات، اخلاق، ادب و دینداری باید در کنار ورزش باشد.

 

ارسال نظرات