مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خدمت بی منت و صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت است.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۵۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

حجت الاسلام ذبیحی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن اشاره به مناسبت های گذشته از جمله دهه کرامت و هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشتند : این شهیدان والا مقام با توجه به دوران کوتاه مسئولیت خود با داشتن اخلاص و پرهیز از دنیا و سوء استفاده از پست چنان رفتار نمودند که الگویی برای ملت شهید پرور شدند.

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند : که همه تلاش ها و کوشش هایی که در جهان اسلام می شود برای تشکیل حکومت اسلامی است و امروز ما در یکی از نقاط حساس دنیا یک حکومت اسلامی تشکیل داده ایم و امروز خدمت در نظام اسلامی ، خالصانه که باشد سراسر عبادت است ، حکومتی که امیرالمومنین (ع) 25 سال برای تشکیل آن خار در چشم و استخوان در گلو بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه روح ا... در ادامه با بیان نکته های نابی در رابطه با حکومت اسلامی اظهار داشتند : امروز دشمنان به دنبال نفوذ در ایران و کشور های اسلامی هستند و این کار را با زنده نگه داشتن امید مزدوران خود در داخل دولت های اسلامی انجام می دهند و وظیفه ما در قبال این حربه دشمن حفظ وحدت در کشور مقابله با آنها با اقتصاد مقاومتی در برابر جنگ اقتصادی آنها و انجام کار های فرهنگی در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن است.

ایشان در انتها از زحمات خالصانه حجت الاسلام عبداله پور در مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تقدیر و ضمن آرزوی توفیقات برای ایشان حجت الاسلام اکبر قنبری را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه معرفی نمودند.


ارسال نظرات