فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج با ایجاد تعامل و همدلی مسیر بهره مندی بیشتر قشر جوان از ظرفیت های مساجد را هموار کنند.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
محمدرضا رضایی  در همایش ائمه جماعات، هیات امناء مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسوولان کانون های فرهنگی مساجد شهرستان اراک در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک افزود: دشمنان اسلام و ایران با هجمه های فرهنگی بی امان، اعتقادات قشر جوان را نشانه رفته اند که این مهم مسوولیت دست اندرکاران و مسوولان فرهنگی و مذهبی کشور را سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: مسوولان کانون های فرهنگی، هیات امنا، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد باید با برنامه ریزی کاربردی و کارشناسی زمینه جذب و ماندگاری جوانان در مساجد و دیگر اماکن مذهبی را فراهم کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: اعضای هیات امناء و ائمه جماعات نیز باید محور برنامه های خود را به جوانان اختصاص داده و با بیان شیوا و محبت آمیز در راستای جذب بیشتر این قشر از جامعه به مساجد گام بردارند.
وی گفت: وجود مساجد به عنوان سنگرهای دین مبین اسلام در کشور باعث شده تا بسیاری از توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان خنثی شود و باید سعی شود این کانون رشد و بالندگی محکم و استوار به فعالیت خود ادامه دهد.
پاسدار رضایی با بیان اینکه مساجد زمینه ساز ایجاد همدلی و همزبانی بین ملت و مسوولان است، اظهار کرد: مساجد می توانند از یک سو مشکلات مردم را به گوش مسوولان رسانده و از سوی دیگر برنامه های دولت را به عموم مردم تفهیم کنند.
وی یادآوری کرد: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند برای تحقق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت که خواسته مقام معظم رهبری است، اهداف و برنامه های دولت و نظام را با هدف اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی های عموم مردم از طریق مساجد به مردم برسانند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: بسیج مدافع ارزش‎‏های انقلابی در پیروی از آرمان های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی گفت: سپاه پاسداران از نهادهای انقلابی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمت های ماندگار انجام داده است.
بیش از 300 مسجد در نقاط مختلف شهرستان اراک وجود دارد که در همه آن ها نمازهای جماعت در تمامی اوقات شرعی اذان اقامه می شود.
ارسال نظرات