خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران راهی جز نفوذ در آن ندارند گفت: اجرای برنامه آمریکایی‌ها توسط ستون پنجم داخلی یکی از راه‌های نفوذ است.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاریث بسیج به نقل از تسنیم، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران و منطقه، اظهار داشت: از بیانات مسئولان آمریکا مشخص است که از سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مایوس شده‌اند، چرا که رئیس‌جمهور آمریکا بارها گفته با بمباران نمی‌توان دانش را از ایران گرفت و با حرکت نظامی به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: این سخنان نشان می‌دهد که آمریکا از برخورد و حمله نظامی و براندازی نظام کاملا مایوس و ناامید شده‌اند و قدرت ایران را درک کردند، پس راهی که می‌ماند، نفوذ در کشور و بدنه دولت و مجلس است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از تجربیات خود در دوران مشروطیت و ملی شدن نفت ایران برای نفوذ استفاده می‌کنند، گفت: یک راه نفوذ آنها این است که برنامه‌های‌شان توسط خود ایرانی‌ها اجرا شود یا ستون پنجم خود را در جاهای مختلف بکارند و از آنها حمایت کنند و به آنها میدان بدهند یا برای مسئولین مشاورینی قرار دهند که در دل مسئولان ما ترس و وحشت ایجاد کرده و جسارت و نوآوری آنها را کاهش دهند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه همه با بازگشایی سفارت انگلیس تهدید نفوذ غرب در ایران جدی‌تر می‌شود، گفت: همه باید حواس خود را جمع کنند و فعالیت‌ این کشورهای متخاصم را رصد کنند تا نتوانند عملیات نفوذ علیه ایران را انجام ندهند و اگر هم انجام دادند، ناموفق شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها