ابوالفضل هنزایی، مدیرعامل شرکت پرند یزد:
ابوالفضل هنزایی، مدیرعامل شرکت پرند دیروز 25 مردادماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) با حضور در اولین جشنواره پخت غذا با محصولات اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار جوان بیان نمود: شرکت پرند اولین تولید کننده کبک، قرقاول و بلدرچین در ایران است که از سال 1379 کار خود را شروع کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۱۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: ابوالفضل هنزایی، مدیرعامل شرکت پرند دیروز 25 مردادماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) با حضور در اولین جشنواره پخت غذا با محصولات اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار جوان بیان نمود: شرکت پرند اولین تولید کننده کبک، قرقاول و بلدرچین در ایران است که از سال 1379 کار خود را شروع کرده است.

وی اظهار داشت: در شروع کار با ظرفیت کم شروع نمودیم و با گذشت زمان ظرفیت خود را افزایش دادیم و اکنون کاملاً صنعتی و مکانیزه شده است.

هنزایی ضمن رضایت از این کار بیان نمود: از آنجایی که در مصرف این پرندگان تنوع غذایی وجود دارد باید طریقه مصرف آن ها ترویج شود.

وی در خصوص کشتار و پرورش این پرندگان گفت: کشتارگاه صنعتی راه افتاده که به صورت مکانیزه کشتار صورت می گیرد و در فرآیند پرورش اصلاً از دارو استفاده نمی شود و درصد مریض شدن آن ها پایین است.

مدیرعامل شرکت پرندهمچنین در خصوص صادرات گوشت این پرندگان بیان نمود: گوشت این پرندگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، لبنان، عربستان، عراق، آذربایجان و باکو صادر می شود.

گفتنی است اولین جشنواره پخت غذا با محصولات اقتصاد مقاومتی روز گذشته با حضور تولیدکنندگان این عرصه در بوستان ولایت برگزار شد که 35 نفر از بانوان یزدی با استفاده از گوشت بلدرچین، شترمرغ و قارچ غذاهای متنوعی را آماده و در مسابقه ای با هم به رقابت پرداختند. 

ارسال نظرات