عده ای به دشمن علامت می دهند

اختلاف های بنیادی به نفع استکبار است، دشمن به دنبال دوقطبی کردن، شکستن وحدت جامعه و انشقاق ما است.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۴۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابـــــــــــــــط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم میراحمدی در خطبه دوم نماز جمعه گلوگاه گفت: مردم گلوگاه مردمی مذهبی، متدین، انقلابی و انسانهایی بزرگی هستند اما این شهرستان هنوز پیشرفت در خور شان مردم نداشته است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت بین مردم و مسولان گفت: یکی از عوامل عقب ماندگی شهرستان این است که همدیگر را قبول ندارید و مخالفت‌های با همدیگر عامل عقب ماندگی است.

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: از همه جناح‌ها و گروه های شهرستان می خواهم که وحدت را حفظ کنند و در خصوص جذب سرمایه‌های دولت و سرمایه گذار به همدیگر کمک کنند.

میراحمدی بیان کرد: اختلاف های بنیادی به نفع استکبار است، دشمن به دنبال دوقطبی کردن، شکستن وحدت جامعه و انشقاق ما است.

وی افزود: باید خیلی مراقب باشیم و بصیرت داشته باشیم، عده ای به دشمن علامت می‌دهند، اگر کسی به علت اینکه عصبانی شده در برابر ولی فقیه موضع بگیرد بلافاصله مزدوران بی مزد و طرفداران رابطه با آمریکا به دنبالش می‌آیند.

امام جمعه گلوگاه گفت: مسولان و نامزدهای انتخاباتی مراقب انقلاب باشند، من از هیچ نامزد انتخابات مجلس حمایت نکردم و وظیفه امام جمعه این نیست که از کسی حمایت کند بلکه وظیفه اش ارائه معیار صحیح است و نامزدهای انتخاباتی از من درخواستی نکنند، بعد از انتخابات از هرکسی که منتخب مردم باشد حمایت می‌کنم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار