خبرهای داغ:
اصولگرایان در انتخابات اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش بسیج به نقل از تسنیم، در انتخابات امروز هیئت رئیسه شورای شهر تهران چمران برای دومین بار در دوره چهارم شورای شهر تهران، صندلی ریاست این شورا را از آن خود کرد.

این در حالی است که مرتضی طلایی در رقابت با حکیمی پور عضو اصلاح‌طلب شورای شهر نیز توانست با کسب اکثریت آرا، به عنوان نایب رئیس شورای چهارم شهر تهران برگزیده شود تا وزنه هیئت رئیسه شورای چهارم، همچنان به نفع اصولگرایان سنگینی کند.

غلبه اصولگرایان در انتخابات امروز شورای شهر تهران در حالی صورت گرفت که اعضای اصلاح طلب این شورا، از مدتها پیش تلاش وافری را برای کسب صندلی ریاست شورای چهارم آغاز کرده بودند و حتی با برخی افراد مستقل شورا نیز جلسات مستمری برگزار کرده بودند.

بر اساس این گزارش پازل هیئت رئیسه سومین سال شورای چهارم شهر تهران با انتخاب رضا تقی‌پور به عنوان سخنگوی شورای شهر و محسن پیرهادی و ابوالفضل قناعتی به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه تکمیل شد.

گرچه اصولگرایان توانستند با جذب اعتماد اعضای شورای شهر چهارم در این انتخابات، مسئولیت هیئت رئیسه این شورا را عهده‌دار شوند ولی این اعتماد مجدد اعضا، قطعاً مسئولیت آنها را در نظارت بر مدیریت شهری و اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز پایتخت، سنگین‌تر می‌کند؛ مسئولیت و وظیفه‌ای که انجام هر چه بهتر آن نه تنها می‌تواند راه انتخابات سال آتی هیئت رئیسه شورا، بلکه انتخابات آینده شورای شهر پنجم را نیز برای آنها هموارتر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها