شهردار مشگین شهر/

پروژه‌های عمرانی، خدماتی در مشگین شهر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار مشگین شهر گفت: اقدامات بسیار اساسی در حوزه عمران و زیبا سازی شهرستان مشگین شهر انجام شده است و عملکرد شهرداری و شورای شهر مشگین شهر در این جهت افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی و توسعه فضای می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۰۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سیامک مظلومی ، در گفت‌وگویی گفت: با توجه به نیاز این شهرستان از آغاز سال 94 با جدیت و تمام توان،عملیات احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران به مساحت یک هزار و 352 متر مربع با ظرفیت 3000 نفر را، اجرایی کردیم که اکنون این سالن با پیشرفت فیزیکی 100 در صد آماده بهره برداری می باشد.

وی افزود:در مشگین شهر برای برپایی برنامه‌ها و همایش‌های بزرگ همیشه با مشکل مواجه بودیم که با افتتاح این سالن چند منظوره علاوه بر مدیریت بحران، به نیاز های فرهنگی و هنری مردم نیز پاسخگو خواهیم بود و شاهد گسترش برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی و عمومی می‌شویم.

شهردار مشگین شهر بیان کرد: با افتتاح پل معلق در این شهرستان و ورود خیل عظیم توریست به این شهرستان، راه اندازی پارک یاس(سبلان) با مساحت 550 متر مربع و ظرفیت 1500 نفر در راستای خدمات دهی به نیازهای همشریان و مسافران جزو برنامه‌های مهم شهرداری و شورای شهر بود که با افتتاح این پارک حجم زیادی از مردم و گردشگران از فضای سبز آن استفاده می‌کنند.

مظلومی گفت: ایجاد پارک و فضای سبز در سطح شهر سبب ایجاد تصویری زیبا در ذهن افراد می‌شود و مکانی مناسب برای گردش و تفریح اعضای خانواده ها می‌باشد و این فضاها تآثیر مطلوبی بر روی آرامش روحی و روانی افراد می‌گذارند که گسترش این فضاها از اولویت های شهرداری می‌باشد.

وی از سامان دهی مسیرهای پیاده روی خیابان‌های اصلی مشگین شهر خبر داد و گفت: در این راستا پیاده رو سازی خیابان‌های اصلی شهر با 9000 متر مربع مساحت و پیاده رو سازی مسیرهای گردش گری با 4200 متر مربع مساحت که در مجموع 40000 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهند انجام شده و در این مسیرها شاهد تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران و بهبود محیط شهری شده‌ایم.

شهردار مشگین شهر با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های این شهرستان بیان کرد: روکش آسفالت خیابان شریعتی به مساحت یک هزار و 200 متر و با 10 هزار افراد تحت پوشش، روکش آسفالت خیابان دکتر بهشتی به مساحت 16 هزار متر مربع و با 15 هزار افراد تحت پوشش به اتمام رسیده و در این خیابان‌ها شاهد بهبود عبور و مرور هستیم.

مظلومی تصریح کرد: در زمینه جدول گذاری خیابان و محلات سطح شهر نیز اقدامات مثبتی صورت گرفته و در این جهت 5 هزار مترمربع با 20 هزا نفر تحت پوشش، جدول گذاری برای خیابان‌ها و محلات سطح شهر انجام شده است که جزو کارهای ارزنده در بهبود محیط شهری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کارخانه تولید قیر مشگین شهر گفت: در سال جاری باتوجه به اهمیت این کارخانه در تولید بخشی از قیر مورد نیاز این شهرستان، اقدام به تجهیز این کارخانه به دستگاه سنگ شکن کردیم و در حال حاضر این کارخانه مجهز به یک دستگاه سنگ شکن می‌باشد.

شهردار مشگین شهر افزود: خرید دو دستگاه ماشین آلات شستشو و حمل زباله به منظور بهبود فضای شهری و پاکیزگی معابر و خیابان‌های مشگین شهر نیز محقق شد چراکه به علت توریست پذیر بودن این شهرستان پاکیزگی معابر و خیابان‌ها از سوی پرسنل شهرداری و شهروندان باید رعایت شود تا شاهد سیمای مطلوب از این شهرستان باشیم.

مظلومی گفت: احداث دیوار حائل پارک جنگلی به منظور حفظ، حراست و پشتیبانی از این فضای بکر در حال انجام است و با راه‌اندازی طرح بزرگ احداث آبشار شاهد تحول شگرفی در جذب توریست می‌شویم و به دنبال آن پیاده رو سازی، جدول کشی و سامان‌دهی سرویس های بهداشتی در پارک جنگلی و سطح شهر برای پاسخگویی به نیاز گردشگران افزایش می یابد.

شهردار مشگین‌شهر افزود: احداث آبخوری پارک مهر، آسفالت‌ریزی کوچه میلاد، کوچه گلشن، کوچه ایثار، آسفالت ریزی کوی وحدت، دانش، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید قاضی، لاین آخر بنی هاشم، پازل چینی جاده موئیل، باقیمانده خیابان با هنر جنوبی، پازل چینی مسیر های گردشگری پارک سبلان، محدوده مسکن مهر، هواشناسی، شهرک شهید خدیوی و فلکه دادگستری و مسیر پل معلق و هم چنین پازل چینی خیابان زینبیه، فرهنگیان، بلوار شهید باکری، کوچه شورا، میدان امام حسین،خیابان ابوذر، مسیر گردشگری قره درویش، جدول گذاری کوچه مهر، خیابان شهدا، جدول گذاری مسیر گردشگری و کانیو مسیر پل معلق نز جمله خدمات شهرداری در امسال است.

مظلومی جمع آوری آبهای سطحی مسیرهای زینبیه، ترمینال، حسنعلی دره سی و چایپاره را نیز به عنوان عملکرد مهم در زمینه جمع آوری آب‌های سطحی بیان کرد و گفت: سامان‌دهی خیابان منبع آب میدان سبلان و کانیو و جدول‌گذاری پارک جنگلی، لکه گیری خیابان‌ها و مسیرهای فرعی و اصلی گردشگری، نصب آلاچیق های متعدد در پارک‌ها و فضاهای سبز، کلنگ زنی احداث کمپینگ مسافر و شروع نصب تندیس قارتال در ورودی شهر از سمت قره درویش همگی در راستای ارائه خدمات و عمران شهری به شهر وندان و گردشگران می‌باشد.

ارسال نظرات